VDO eeprom aanpassing, celebration,staging,needle swipe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martien

Premium lid
475
170
70
Hallo allemaal

Aangezien ik weet hoe je de eeprom wijzigt en de spullen er voor, wil ik mijn kennis en materiaal delen.
Voor een bedrag van 20 euro kun je naar mij toe komen en dan kan ik of jij het op mijn aanwijzingen doen, hetzelfde word gedaan in zoals in de how to alleen de eeprom wijzigen gebeurd met software die ik gekocht heb om het een stuk makkelijker te maken oftewel ik hoef nu alleen maar aan te vinken STAGING.

Ik wil erbij zeggen dat dit geheel op eigen risico is, MyPolo.nl (dit gaat geheel buiten deze club om) of ik zijn op geen enkele wijze aansprakelijk voor wat voor schade dan ook!

Er kan in de praktijk weinig mis gaan, aangezien je constant verifieert voor je een aanpassing maakt ook nadat hij terug geschreven is.

Wat kan er mis zou kunnen gaan, als de eeprom defect raakt dan ben je instellingen van je teller kwijt en echt kwijt.

De eeprom is een chip die read only is en waar de auto geen gegevens opslaat.Maar waar wel instellingen opgeslagen zijn van het instument zoals regio,temp format, km of ml, opstartlogo, etc etc


Ik wil jullie nogmaals op de how to wijzen zodat je het eventueel zelf kunt doen.
How to eeprom wijzigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: dov en VM407
Een paar dagen terug needle swipe laten fixen door @Martien voor mijn 1.2 bluemotion :mrgreen::mrgreen: Het lukte mij maar niet met vcds en wist niet meer wat ik kon doen om het toch werkend te krijgen omdat ik het graag wil, dus ff langs geweest en gelijk even wat vcds aanpassingen erbij laten doen!
Ik ben erg tevreden over het resultaat :)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Johan en Sal
400 nog wel, dan lichten ze je zwaar op voor een gewone mfa. zijn te koop vanaf een tientje of 6. alleen het inleren nog.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!