VDA Chiptuning te Spierdijk

Zijn er mensen met ervaring(en) bij VDA chiptuning te Spierdijk (Noord Holland)?
Hoor graag. Is voor mijzelf 1 van de dichtstbijzijnde tuners. Google reviews zijn goed, maar wellicht zijn er hier mensen met eigen ervaringen. Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo AW  GTI 2.0 200pk (250pk/455Nm stage 1) 
Ik ken hem wel, Ralf is een goede jongen.

Ik denk dat de keus meer is,
Wil je een rollenbank tuning?
of gewoon een tuning als: testrit, uitlezen, flashen, testrit, uitlezen en klaar.

Want hij heeft geen rollenbank.
Maar heeft het wel iedere dag loei druk.
En zal dus zoals zovele tuners (die de software plakken) wel goed zijn.

Al zou ik zelf liever voor de rollenbank test gaan, en dus eerder naar vag techniek Nuenen rijden,
Of het hoge noorden bij van vught. (vvt)

(Snel motorsport in zwaag zou ook nog kunnen)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Ik ken hem wel, Ralf is een goede jongen.

Ik denk dat de keus meer is,
Wil je een rollenbank tuning?
of gewoon een tuning als: testrit, uitlezen, flashen, testrit, uitlezen en klaar.

Want hij heeft geen rollenbank.
Maar heeft het wel iedere dag loei druk.
En zal dus zoals zovele tuners (die de software plakken) wel goed zijn.

Al zou ik zelf liever voor de rollenbank test gaan, en dus eerder naar vag techniek Nuenen rijden,
Of het hoge noorden bij van vught. (vvt)

(Snel motorsport in zwaag zou ook nog kunnen)

Ralf van VDA heeft wel een rollenbank en heeft die ook als optie aangeboden. Schrijft de software zelf, geeft hij aan.
Klinkt mij als een goede optie op die manier. Stelt de tune ook daar op af, als ik het goed begrepen heb.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI 2.0 200pk (250pk/455Nm stage 1) 
Ralf van VDA heeft wel een rollenbank en heeft die ook als optie aangeboden. Schrijft de software zelf, geeft hij aan.
Klinkt mij als een goede optie op die manier. Stelt de tune ook daar op af, als ik het goed begrepen heb.
Dan zou ik mijn keuze bij willen stellen.
3 jaar terug had hij geen bank.
Dan is het nu wel een serieuze optie. (ook voor mij)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Dan zou ik mijn keuze bij willen stellen.
3 jaar terug had hij geen bank.
Dan is het nu wel een serieuze optie. (ook voor mij)
Ik heb ondertussen een afspraak staan bij hem, half december. Uitgaande van de goede reviews en het goede gevoel, denk ik dat t wel in orde zal zijn.
Ik zal mijn ervaring delen na die tijd.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI 2.0 200pk (250pk/455Nm stage 1) 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!