VCDS Code Highline met LED DRL gevraagd

Hallo

Is er iemand die mij de code van de centrale module (begint met "7H") van een highline heeft, het liefst met originele xenon met LED DRL.
Mijn code ligt in de soep en ik ben zo slim geweest geen backup te maken!
Waarschuwing: Dit kan gebeuren met imitatie-kabels
 
U vraagt wij draaien ;) 1.2 TSI DSG Highline met origineel Xenon

naamloosexn-1.png
 
zou het uitmaken dan? Durf ik niet te zeggen.. Maar misschien werkt de codering goed genoeg om in ieder geval bij de dealer te kunnen komen zodat ze de juiste erin kunnen schieten ;)
 
Jazeker, mijn linkerraamschakelaar werkt namelijk verkeerd om.
Je kunt mij trouwens toevoegen aan de lijst met mensen die kabels hebben.
Ik heb een originele van randstadcarsolutions, importeur van Ross-Tech
 
Ik heb deze code gebruikt voor een auto waar we compleet xenon in hebben gebouwd met de originele kabelboom. Boardnet en alles wat erbij hoort, maar helaas geen enkel lampje van de koplampen wil werken buiten bochtverlichting. Zijn er misschien ook andere coderingen voor een 2 deurs Hi-line?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!