valk :: 2006 Volkswagen 9n3 sportline

De auto is geimporteerd door de vorige eigenaar. Deze uitvoering met deze luxe is nooit in NL geleverd schijnt. Zie omschrijving in garage, heb nog wat opties toegevoegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je wat meer vertellen over hoe de Radio Navigatie systeem MFD zit aangesloten?
Ik houd zelf van OEM en heb de Pioneer radio die erin zat vervangen voor een RCD200.
Maar in die toekomst wil ik deze vervangen voor een Radio Navigatie Systeem MCD.
Op internet lees ik dat deze radio's (MCD/MFD) geen can bus ondersteunen zoals de RCD200 wel doet.
Het lijkt mij dat hier een adapter tussen zit. Maar misschien kun jij wat foto's online zetten?

Verder een mooi beestje! Inderdaad een lekker gevulde (lees: luxe) auto.
 
Het is een tijdje stil geweest van deze kant maar ik heb weer een paar updates.
Inmiddels heb ik honingraad grillen in mijn bumper gemonteerd en heb ik 15 inch boavista velgen gekocht en daar winterbanden op laten monteren. De velgen zullen er ergens volgende maand onder komen.

De draagarm rubbers voor zijn wat slap geworden en daar wil ik stijvere rubbers in hebben. Ik las iets over ibiza cupra rubbers? Kan iemand me hier meer over vertellen?
 
Bandenspanning controle, dat kan dus op de enige lege plek van mijn dashboard... Of kunnen er op die plek ook andere opties/accessoires zitten?

Weet iemand of dat een beetje te doen is qua inbouw?


Ingebouwd kinderzitje is ook geinig, kende ik alleen van Saab.
 
Inmiddels een aantal updates!!

Zomerwielen laten repareren en spuiten.
Winterwielen aangeschaft 15 inch boavista imitatie.
Xenon, led kentekenverlichting en geel licht in het groot-, stads- en mistlicht.
Seat Ibiza Cupra Tdi draagarmrubbers.
Honingraad grillen in de bumper.
Interface aangesloten op de originele radio.

Zie beneden het resultaat:
yXut5Z.jpg

rZTVi2.jpg

3mzb8n.jpg

L9NHdU.jpg

lqwEt6.jpg
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!