Vage auto

Hey, vraagje, ik heb andere schokbrekers op me auto gezet. (voorzijde)
Nu ben ik aan het rijden over de snelweg, en het lijkt net of de auto zweeft:S
Hij zoekt ook zijn eigen weg.
Heel apart, je zou bijna zeggen dat alles er los onder zit.
Heb alles al nagelopen maar alles zit vast zoals het hoort.
Nu ben ik er wel achter gekomen dat de schokbrekers die er nu onder zitten iets langer zijn dan de schokbrekers die er eerst onder zaten, kan dit de oorzaak zijn?
Het is niet leuk rijden, want heb iedere keer het gevoel dat ie naar rechts trekt en dat je zweeft.
Ooh ja, en als ik over putdeksels rij dan is het net dat ie weg glijd en het stuur vliegt alle kanten op.

Alvast bedankt en ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.
 
Ff een vraagje: zitten er nu wel de juiste schokkers onder? Of althans voor jouw type Polo?? Daar zit ik nu aan te twijfelen.
Ten tweede hoor je als je nieuwe schokkers eronder zet zeker aan de voorkant, je de auto ten alle tijde moet laten uitlijnen, dit het liefst dezelfde dag nog! Zeker nu je voor nieuwe schokkers erop hebt laten zetten.

Ik zou zeggen: direct teruggaan waar je de schokkers eronder hebt laten zetten en als de sodewiedeweerga de auto laten uitlijnen!
 
Hey, uitlijnen is gebeurd.
En de schokbrekers zijn voor de polo 6n1, het type wat ik heb.
Ik zal in ieder geval wel ff terug gaan en kijken wat hun zeggen.
Kan verder niet veel gebeuren of wel?
Het is alleen donders irritant rijdenStick Out Tongue
 
BlackPolo zei:
Ik ga nog wel een x naar de garage, ff kijken wat zij zeggen.
Hij trekt niet echt naar rechts of links, het is meer het gevoel dat je opzij glijd en dat alles er los onder hangt.
Nja, zal wel goed komen haha..

Het lijkt mij iig geen veilig gevoel, ik twijfel er aan of er wel de juiste schokkers onder zitten.
 
Nou, heb het voor elkaar.
Hij rijd weer helemaal goed.
De garage had alles er schreef onder gezet, dus de wielen stonden zo krom als wat.
Banden waren helemaal verkeerd afgesleten :?
Dus heb netjes nieuwe banden gekregen van hun Big Grin
Dat is dan wel weer netjes.
Maar nu het volgende, ik zat ff onder de auto te kijken en ik zag dat er bij deze polo helemaal geen stabilisatorstang onder zit.
Die wat onder de auto doorloopt van de ene draagarm naar de andere. (die kronkelstang zeg maar)
Volgens mij klopt dit niet he?
Er hoort er toch wel een onder te zitten toch?
Heb een andere polo gehad en daar zat er wel 1 onder.
 
BlackPolo zei:
Nou, heb het voor elkaar.
Hij rijd weer helemaal goed.
De garage had alles er schreef onder gezet, dus de wielen stonden zo krom als wat.
Banden waren helemaal verkeerd afgesleten :?
Dus heb netjes nieuwe banden gekregen van hun Big Grin
Dat is dan wel weer netjes.
Maar nu het volgende, ik zat ff onder de auto te kijken en ik zag dat er bij deze polo helemaal geen stabilisatorstang onder zit.
Die wat onder de auto doorloopt van de ene draagarm naar de andere. (die kronkelstang zeg maar)
Volgens mij klopt dit niet he?
Er hoort er toch wel een onder te zitten toch?
Heb een andere polo gehad en daar zat er wel 1 onder.

Als de garage er alles scheef onder gezet heeft, waarom is dat bij uitlijnen niet naar voren gekomen? Daarom vraag ik me nog steeds af of tie wel 's uitgelijnd...ik bedoel: was je erbij?
Toen mijn wagen uitgelijnd werd, kregen we een uitdraai mee...
 
Ik was er niet bij nee.
Nu is alles wel goed gelukkig, heb het eerst door hun laten doen en toen ben ik naar profile gegaan, die hebben het nog eens gecontroleerd en die zeiden ook dat het goed was.
Hij rijd ook super verder en trekt niks meer.
Banden slijten ook niet meer.
Alleen nog die stab.stang, dat klopt niet helemaal he?
 
BlackPolo zei:
Ik was er niet bij nee.
Nu is alles wel goed gelukkig, heb het eerst door hun laten doen en toen ben ik naar profile gegaan, die hebben het nog eens gecontroleerd en die zeiden ook dat het goed was.
Hij rijd ook super verder en trekt niks meer.
Banden slijten ook niet meer.
Alleen nog die stab.stang, dat klopt niet helemaal he?

Nee dat klopt idd niet, volgens mij moet jij een stabi hebben onder jouw type Polo...Maar dat weten de heren monteurs hier wel op het forum... ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!