USB via RNS 310 geen geluid

Goedemorgen,
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een VW Polo waarin een USB adapter zit voor MDI geluid over de RNS 310.
Wanneer ik hierop een usb stick aansluit herkend de radio de mp3's wel (tekst en duur van nummer wordt weergegeven in het scherm).
Echter, het geluid wordt niet weergegeven.

Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
IMG_20140702_082310.jpgIMG_20140702_082240.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heeft al iemand hier een oplossing voor?

ik heb net ook een midi unit ingebouwd en ik krijg ook geen geluid wel werkt hij verder helemaal goed ik krijg alleen geen geluid.
misschien moet ik hem dan toch coderen ofzo?

en wat is die originele kabelset kort zeg alles staat strak.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
goedemorgen,

ik kan me nog herinneren dat ik iets moest coderen voor de MDI.
Heb je dit gedaan ? misschien levert dit het gewenste resultaat op.

ik heb dit gevonden


Open controller 19 using VCDS → Installation List → mark 2E ; Media Player 3



succes
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Hang m eens aan de computer en kijk of media player gecodeerd is. Dan kan je dit evt uitsluiten en als het nog niet is opgelost verder zoeken.

Ik had ook een probleem met wat anders en stuk voor stuk afgepeld totdat je bij de oplossing komt
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Hang m eens aan de computer en kijk of media player gecodeerd is. Dan kan je dit evt uitsluiten en als het nog niet is opgelost verder zoeken.

Ik had ook een probleem met wat anders en stuk voor stuk afgepeld totdat je bij de oplossing komt
ja dat moet ik ook doen alleen heb ik perongeluk mijn kabel geblokkeerd door internet aan te laten en heb nu een nieuwe besteld maar dat duurt wel even vanuit china.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Is het nog gelukt?
Ik heb nl exact hetzelfde! Ik heb gisteren een Polo uit 2010 gekocht met een RCD310 met MDI en als ik muziek vanaf een usb-stick speel zie ik alle info en de tijd loopt maar ik krijg geen geluid.
Nu ben ik op meerdere fora hetzelfde probleem tegengekomen met een RNS510 en daar wordt gezegd dat het te maken heeft met de aux-pinnetjes achterop de headunit: Auxiliary input audio sound quality problems after changing head unit | my-gti.com en VWVortex.com - Pics of aux input wiring for RNS510 from non-nav car?
Ik ga dit morgen proberen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!