us lights fabia 2 vagcom programmeerbaar??

bij de Polo is dit met de nieuwste versie van VCDS nog niet bekend, denk ook niet dat dit erin zit maar nog niet alles is precies in kaart gebracht dus wie weet
 
Dit kan bij de polo niet en ik neem aan dus ook niet bij de fabia ;) De polo,inclusief de 6r is nog steeds niet uitgebracht in amerika, dus is er in de boordcomputer ook geen verborgen functie voor voorzien bij europese modellen. Het zal via een module moeten!
 
idd iedereen weet dat maar veel hangt in belgie af van wat soort politie agent je krijgt
namelijk de lokale donkerblauwe en lichtblauwe strepen zijn minder streng heb ik zelf al gemerkt dan de federale die met blauwe en oranje strepen die zetten echt alle puntjes op de i en idd veel hangt ook af van hoe straf ze zijn
+ dagrijlichten zijn normaal verplicht op nieuwe wagens dus je kan het daar ook nogalt onder steken e dan zeg je ja da zijn mijn dagrijlichten ^^
 
Lichten configuratie zit in Byte 18 van Controller 9, er zit in de Eprom een lijst met configuraties geprogrammeerd, allemaal met een volgnummer. De standaard Polo Bluemotion heeft bijvoorbeeld nummer 61 (Hexadecimaal). Helaas zijn er maar een aantal configuraties voor de Polo bekend.

Voor een Volkswagen Golf zijn er lijsten bekend voor Byte 18 met zo'n 170 configuraties van lichten voor de US, Scandinavie en de Rest Of The World (ROTW)
 
Kijk maar eens met VCDS naar Byte 18 van Controller 09, je krijgt dan een pull-down met alle bekende licht-configuraties. Helaas is bij mijn versie (11.3) de hele pull-down leeg. Misschien dat jij er meer hebt staan.

Er zijn in totaal 255 mogelijkheden voor Byte 18, gelukkig zijn ze niet allemaal gebruikt.

Een lijst met 157 configuraties voor de Golf:
http://www.pjruane.com/jm/Byte18.pdf

Hier las ik er voor het eerst over:
VWVortex.com - For those with Byte 18 issues... (MK6)

En hier nog een discussie van 400+ pagina's:
http://www.motor-talk.de/forum/led-rueckleuchten-fuer-golf-vi-t2374173.html?page=269

LET OP: alle links zijn informatie voor een Golf
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!