update forum!

Euh.. Sorry, maar ik volg je even niet:oops:
Zou je nog even kunnen specificeren welke verandering(en) je onprettig vindt?;)
(Heb door alle drukte om mij heen waarschijnlijk wat gemist)

Feedback stellen wij namelijk altijd op prijs om het forum zo goed mogelijk te maken:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik had zeg maar eerst gewoon de normale site van mypolo maar ik heb nu een hele andere ineens! Nu word de tekst niet smaller zeg maar als ik het topic heb gelezen nu blijven de letters dik gedrukt maar vind het nogal verwarrend nu ik zie niet wat ik al bekeken heb al wil ik uit een garage naar de pagina waar alle garages staan moet ik eerst op een pijltje klikken en dan op garage bijvoorbeeld en het zijn mischien kleine dingen maar ik vons de andere makkelijker!
 
Geen idee waar je het over hebt, post eens een printscreen ;) Ik heb geen veranderingen gemerkt namelijk? Ligt het niet aan je browser (zoominstellingen ofzo)?
 
Mobiele site of gewoon op de computer? Ik merk wel een mobiele site nu opeens, das nieuw Stick Out Tongue Maar ja kan onderaan op 'Full Site' klikken en dan krijg je de normale ;)
 
Ik denk dat ik al weet wat hier gaande is ;) Sinds vanavond hebben wij ook een "super light" thema aan het forum toegevoegd. Dit thema is speciaal voor de smartphones zodat je niet werkt met een sidebar etc. Denk dat er iets mis gaat bij jou PC dat dit thema gekozen word. Ik heb nog wat aanpassingen doorgevoerd en nu moet standard het originele thema gepresenteerd worden. Wil je het toch het super lichte thema dan kan je deze instellen op in je account voor opening bij het inloggen met je telefoon.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!