Uitlezen vag com

Beste mensen,

Ik heb bijna al mijn lampjes vervangen door led lampen.

Alleen komt nu de melding naar boven dat er een lampje "stuk" is.

Zou iemand in de buurt van Amersfoort / Utrecht tijd hebben om hem even uit lezen welke dat is?

Anders moet ik elk lampje afgaan of die het is.

Groetjes,

Floris
 
Uhm.. Heb je Leds die geschikt zijn voor Canbus? (met weerstand)

Anders snap ik wel dat hij aangeeft dat er lampen kapot zijn. En zul je die melding er ook niet uit krijgen.

Ik heb leds in m'n drl die niet geschikt zijn voor canbus, maar ik heb geen melding;)
Melding is wel uit te zetten in de bcm, alleen ligt het dan aan je bcm versie of er toch een melding op wordt geslagen (variant A, wat ik heb) of dat de lampencontrole helemaal uit is;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Jij hebt zelfs de variant zonder letter, veel lampcontroles staan dan inderdaad standaard al uit.

Ik dacht dat zonder letter betekende dat mijn bcm dus de A variant was ;) Maar blijkbaar heb ik dus echt een van de eerst uitgebrachtte bcm :roll:
En de controles stonden niet uit hoor, de bcm functioneerde gewoon zoals deze zou moeten ;) Uit staan de meldingen trouwens nog steeds niet, ik krijg alleen geen melding meer op m'n teller:rolleyes:
Voor anderen gaat de controle wel volledig uit via de betreffende bytes en bits geloof ik, ik heb iig buiten mijn auto om nog geen gezien die hetzelfde reageerde. Maar dat komt waarschijnlijk doordat alle auto's die ik eraan heb gehad óf nieuwer waren óf geen bluemotion (óf ik hoefde niks te coderen mbt de lampcontrole).

Nog even een leuk feitje, de bcm van de BlueGT is ook een erg uitgebreidde :)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!