Uitlezen met bluetooth/wifi odb adapter

Hallo,

Ik heb een Polo 6R en ben op zoek naar een OBD2 adapter waar ik via bluetooth/wifi uit kan lezen en uiteraard aanpassingen met mijn laptop wil doen. En uitlezen met de iPhone.

Met de kabel ben je afhankelijk welke software versie je kunt gebruiken. Maar hoe is dat bij de draadloze oplossing? Waarschijnlijk hetzelfde zegt mijn logica.

Ik heb de iOBD2 adapter gevonden deze kost ~ 65 $ en met verzend/import kosten kom ik gauw op 100 $. Vind veel waar ik niet de zekerheid heb of het gaat werken.

Weet iemand een goede OBD2 adapter waarmee ik via BT/WIFI mee kan verbinden?
 
My 2 cents: aanpassingen maken met dat soort adapters gaat naar mijn weten niet werken. Dit soort dongles zijn alleen om waardes uit te lezen.

Edit:
Ik heb deze WIFI dongle en die werkt perfect met iOS apps (op een Polo 6R uit 2012)
image.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
My 2 cents: aanpassingen maken met dat soort adapters gaat naar mijn weten niet werken. Dit soort dongles zijn alleen om waardes uit te lezen.

Edit:
Ik heb deze WIFI dongle en die werkt perfect met iOS apps (op een Polo 6R uit 2012)
image.jpg

Hmmm... anders doe ik het appart. Uitlezen via draadloos adapter, aanpassingen via de kabel.

Je bijlage is niet te zien.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!