Uitlaatsierstuk vw polo 1.2tsi 2016 r

Beste mensen,

dit is mijn eerste vraag en bericht op dit forum en ik ben erg dankbaar voor alle informatie die ik hier altijd al vond als ik zat te googlen! Nu heb ik maar een account aangemaakt met mijn eigen vraag..

De diameter is ongeveer 68 mm en ik zie met name sierstukken van of minder dan 68 mm of meer, of van een motor zoals 1.4 tsi.

Ik zoek een uitlaatsierstuk voor mijn vw polo, maar ik weet niet precies welke ik moet bestellen, kan iemand mij erbij helpen aub? Of heeft iemand zelf een sierstuk beschikbaar?

Groetjes,
Omar

ps: ik heb ook een difusser op de achterbumper maar ik denk dat dat geen invloed heeft.
 
Volkswagen  Polo 6r/6c 2016 r line  1.2tsi 90 pk 16v 
Beste mensen,

dit is mijn eerste vraag en bericht op dit forum en ik ben erg dankbaar voor alle informatie die ik hier altijd al vond als ik zat te googlen! Nu heb ik maar een account aangemaakt met mijn eigen vraag..

De diameter is ongeveer 68 mm en ik zie met name sierstukken van of minder dan 68 mm of meer, of van een motor zoals 1.4 tsi.

Ik zoek een uitlaatsierstuk voor mijn vw polo, maar ik weet niet precies welke ik moet bestellen, kan iemand mij erbij helpen aub? Of heeft iemand zelf een sierstuk beschikbaar?

Groetjes,
Omar

ps: ik heb ook een difusser op de achterbumper maar ik denk dat dat geen invloed heeft.


Een diffuser heeft wel invloed omdat ie uitsteek en daardoor een standaard sierstuk
te kort is. Je moet een sierstuk van de R-Line hebben.
 
Ah dat is jammer, ik begrijp het.

ik heb deze bijv gevonden en heeft een diameter van 76 mm, montage 73 mm. En lengte van 180 mm. Zou deze wel passen?
 

Bijlagen

  • E7CDAAFC-4E0E-468E-A092-6D8964B604E1.jpeg
    E7CDAAFC-4E0E-468E-A092-6D8964B604E1.jpeg
    17.4 KB · Weergaven: 4
Volkswagen  Polo 6r/6c 2016 r line  1.2tsi 90 pk 16v 
En deze is passend 50-70 mm, en ik heb echt veel zitten zoeken maar zijn zoveel verschillende soorten. Ik zoek ook echt eentje met klem die je makkelijk in de uitlaat schuift.

71D16586-98B2-405A-B867-14B870DAB12B.png
 
Volkswagen  Polo 6r/6c 2016 r line  1.2tsi 90 pk 16v 
Ik zou een recht sierstuk nemen, maar dat is persoonlijk. Diameter en lengte die je nodig hebt, kan je opmeten.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Uhm bedankt voor je suggestie. Diameter heb ik 68 mm gemeten. Dus dit is dan wel aanrader bijv? Er staat dat diameter van 50 tot 70 mm gaat en lengte 180 mm. Dan hoop ik dat geen probleem krijg met de difusser.

033CF3D2-867B-462C-994B-856C00BF9BAA.png
 
Volkswagen  Polo 6r/6c 2016 r line  1.2tsi 90 pk 16v 
Misschien langs een automaterialen zaak rijden en daar even naast je uitlaat houden om een indruk te krijgen?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!