U rijdt Ruben Nicolaï bijna dood. Mag dat?

Zo he! en dat heeft een rijbewijs? :X Dat ging veel harder dan ik in eerste instantie verwacht had naar aanleiding van het nu.nl nieuwsbericht...

U rijdt Ruben Nicolaï bijna dood. Mag dat?

......wanneer u dat niet doet, volgen er sancties :-)

wat een ongelofelijke eikel is dat.....als ik thuis ben check ik het filmpje

(zo dat moest eruit)

ja bizar was dat! Hoe kan zo'n gast ooit z'n rijbewijs hebben gehaald! Wilde de examinator na 30x van hem af zijn of zo?

Dit is nog maar een voorbeeld...er rijden er nog genoeg andere rond die niet opvallen door zo'n bnn
programma :|

Ik vraag me af of dit niet extreem overdreven wordt. Alles voor de kijkcijfers natuurlijk.

Mijn moeder heeft ooit deelgenomen aan "blij dat ik rij", waarin ze rijlessen aangeboden kreeg (had ooit gezegd nooit haar rijbewijs te willen halen). Tijdens de opnames werd ze aan de kant gezet met de mededeling dat het te saai voor tv was als alles goed ging en dat er wat fratsen uitgehaald moesten worden.

Toen ik mn moeder op tv terug zag schaamde ik me kapot, want het leek net een randdebiel hoe ze daar half door een tuin heen crosste?!

Vandaar mijn twijfels dus bij het ongeluk van Ruben :)

Volgens mij is het ook allemaal erg overdreven. Normaal gesproken kan het toch niet zo zijn dat er ook maar één van de deelnemers een rijbewijs heeft kunnen halen?

Misschien ook in scene gezet? Hij kan wel in het ziekenhuis gaan liggen maar dat hoeft ook niets te betekenen natuurlijk. Alles voor de kijkcijfers. Ook de cameraman was toch het slachtoffer? Daar hoor je niets meer van toch? Ik weet het niet hoor of het allemaal wel echt is gebeurd.

Ik weet dat televisie 80% nep is.... Maar als jij even naar die reacties kijkt van die mensen....

Dit programma heet 'slechtse chauffeur', niet 'beste acteur'.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!