U-led lampen polo 6r afstellen?

Beste forumleden,

Ik heb sinds een paar dagen u-led koplampen in mijn polo.
Alleen heb ik het probleem dat ze veel te hoog schijnen, de normale verlichting bedoel ik dan ze schijnen bij mensen in de achteruitkijkspiegel en schijnen op hoge borden van 100 meter afstand en een aantal meter voor mijn auto heb ik bijna geen licht. Ik zie wel 3 afstelschroeven aan de achterkant van de koplamp maar voor mijn gevoel veranderd er vrij weinig als ik eraan draai.

Heeft iemand hier een oplossing voor want ik vind ze ontzettend gaaf.

Overigens als ik grootlicht schijn die schijnt dus wel op de grond.

Ik hoor graag van jullie!

Groet,

Dennis
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 140PK 
Oke, nog even een vraagje die zilvere schroeven zijn wel de afstelschroeven toch? Of zijn ze dat niet

Groet,

Dennis
 

Bijlagen

  • led-tube-koplamp_unit-vw-polo-6r-achterkant.jpg
    led-tube-koplamp_unit-vw-polo-6r-achterkant.jpg
    32.4 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 140PK 
Je moet niet die zilveren schroefjes draaien, je moet via de bovenzijde met een inbus of trox die witte ring eromheen draaien.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Deze koplampen zijn inderdaad lastig aan te passen, ik heb ze ook.
De key is de schroefjes aan de achterkant draaien, echter kan het zijn dat je flink wat moet terugdraaien voor deze goed staan.
Ik heb het toen door laten doen door iemand die ik ken in een garage.
Wel voorzichtig zijn met draaien.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Bedankt voor alle reacties! Ik had gisteren aan de verkeerde schroef gedraaid, die voor links en rechts schijnen. Vandaar dat hij dus niet naar beneden of omhoog ging. (domme fout) Deze schroef had ik inderdaad zo ver losgedraait dat deze "los" zat. Gelukkig heb ik deze weer vast kunnen maken. De lampen staan nu al een stuk lager! Vanavond nog even alles fine tunen. Uiteraard laat ik binnenkort als ik tijd heb de koplampen door mijn garage stellen. Maar ik kan nu in ieder geval ermee rijden zonder mensen te verblinden :) bedankt voor alle tips!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 140PK 
Als je gewoon even langs de garage gaat stellen ze de lampen volgens APK norm af en ben je niemand tot last. Kost vaak niets behalve wat tijd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!