twijfel overstap naar gti

hallo,
ik rij nu al 3 jaar met veel plezier in mijn polo'tje het enige wat ik mis is een beetje vermogen. nu zat ik te denken om een gti te kopen (1.4 6r) maar nu krijg ik veel negatiefs te horen over dit model. ze zeggen dat ik beter de 1.8 6c kan kopen... Maarja dan ga je meteen €5.000 duurder uitkomen als het niet meer is. graag wil ik jullie mening hierover en ervaringen van jullie. bij voorbaat dank!
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
Die 1.4 tsi gti blokken staan er om bekend dat ze niet echt degelijk zijn.
Willen nog wellis veel olie gaan verbruiken, maar het is natuurlijk ook afhankelijk hoe de vorige eigenaar er mee om is gegaan.
Ik persoonlijk zou gaan voor de 6c gti mer de 1.8 tsi stukken betrouwbaarder.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
hallo,
ik rij nu al 3 jaar met veel plezier in mijn polo'tje het enige wat ik mis is een beetje vermogen. nu zat ik te denken om een gti te kopen (1.4 6r) maar nu krijg ik veel negatiefs te horen over dit model. ze zeggen dat ik beter de 1.8 6c kan kopen... Maarja dan ga je meteen €5.000 duurder uitkomen als het niet meer is. graag wil ik jullie mening hierover en ervaringen van jullie. bij voorbaat dank!


Ok, 5.000 meer maar dan heb je ook een Polo die 1 of 2 jaar jonger is en vaak minder gelopen.
Kijk eens op www.gaspedaal.nl Hier kun je ook heel veel opties aanvinken die je er graag op
wilt hebben. Zoek tussen 2013 en 2015/16 en kies bij uitgebreid zoeken tussen de 1.4 EN 1.8 !
 
Laatst bewerkt:
\tja...als je goed nadenkt is 180pk uit een 1.4 blokje ook wel een beetje de grens, dat gaat een keer fout, met 1.8 zit je al wat veiliger, zwaarder geconstrueerd met meer veilige marge.

Dan zoek je toch een knappe 1.2 tsi 77kw, denk dat je daar voorlopig tevreden mee zult zijn
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
Ben heel benieuwd wat je gekocht hebt, heb zelf ook een PoloType1.8 TSI GTI 2017 gekocht.
Ook door de slechte verhalen en ervaringen van andere mensen met de 1.4
 
Volkswagen  Polo gti  1.8 tsi gti 220 pk 6C 
  • Leuk
Waarderingen: Wmike
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!