Tweedehands VW polo kopen, welk model?

Hallo,
Ik ben vanwege mijn nieuwe baan op zoek naar een auto, een tweedehands volkswagen polo. Dagelijks zal ik zo rond 70km rijden, voornamelijk over snelwegen, deels in de stad. Echter weet ik niet zo goed welk model het betrouwbaarst is, de minste technische problemen geeft en het zuinigst is. Kan iemand mij verder advies geven omtrent welk model, type, jaar, type motor etc?
Heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
 
Volkswagen  Polo  Onbekend 
Hallo onbekend ,

Als allereerste van harte welkom op Mypolo.nl

Voordat je een modelkeuze maakt is het verstandig om eerst te kijken naar je budget. :oops: Heb je een bepaald te besteden bedrag ter beschikking? :rolleyes: Of heb je een bepaald bedrag per maand wat je kunt besteden? o_O Tevens is het belangrijk rekening houden met motorrijtuigenbelasting, brandstof, parkeervergunning (indien van toepassing), verzekering, onderhoud, reparatie en afschrijving. :confused:

Houd hier dus altijd rekening mee bij het berekenen van je maximale maandlasten.

Wordt vervolgd ..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
Idd die 1.9 die je daar laat zien is een leuk ding zou daar ook voor gaan zit veel leuke extras op 6 bak , 17" , navi , stuur en leukste een 1.9 blok met jd map rijd duizend maal beter dan een 1.6 tdi
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Mijn vrouw reed met een polo 9n3 1.9 tdi ook gechipt super snel, met 220.000 op de teller zonder problemen. Zeer goede ervaring gehad met dit type polo …

qua uiterlijk vindt ik de 6r mooi
betrouwbaarheid en technisch gezien onze ervaring is het de 9n3 1.9 Tdi
je kunt beter iets geld overhouden, er is wel altijd iets aan de auto wat je wilt veranderen.
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!