Twan :: 2011 Volkswagen Polo 6r

Ben nog steeds lampjes aan het proberen in het achterlicht zodat de kleur en lichtverdeling nog mooier is...
Verder de speakers geupgraded en sub ingebouwd... Verder is het meeste wel naar wens
 
Een mooie dvd-speler met navigatie zou leuk zijn, heb nu een RNS310....
DSG is idd fantastisch al zou ik het sport-programma wel willen aanpassen met een programma wat tussen de D en S in zit... kost alleen weer behoorlijk wat...
 
Standaard is in een DSG de stand D nogal een standje "bejaard", terwijl de stand S voor normaal gebruik dan weer "overdreven sportief" is. Voor normaal, dagelijks gebruik zou iets er tussen in willen hebben. Er zijn bedrijven die deze programma's kunnen aanpassen. Is alleen best wel een kostbare grap.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Standaard is in een DSG de stand D nogal een standje "bejaard", terwijl de stand S voor normaal gebruik dan weer "overdreven sportief" is. Voor normaal, dagelijks gebruik zou iets er tussen in willen hebben. Er zijn bedrijven die deze programma's kunnen aanpassen. Is alleen best wel een kostbare grap.

Precies :)
Bij JD kunnen ze dat ook, kost rond de 300 geloof ik
 
Klopt,De Boavista werd destijds extra levertijd, deze zijn 16inch maar zien er net zo groot uit en ben blij dat het zo gelopen is, veel mooier en comfortabeler.
Ik vind ze in ieder geval erg mooi staan! Big Grin
Je ziet ze volgens mij ook niet zo vaak - althans, ik niet - dus ook nog exclusiever dan de Boa's.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!