Zoals in mijn polotopic al te lezen is zit ik met wat troubles met de turbo(druk). Vermogensdipjes en dus afgelopen weekend noodloop. Nu heb ik alles bekeken en zie ik maar 1 ding wat mogelijk de oorzaak kan zijn: de turbo-klep (In meeste TDI's word deze N75 genoemd). Polo 9N blokjes hebben echter geen losse turbo klep maar een kastje met alle turbo-gerelateerde kleppen erin. Heb preventief de LMM vervangen maar dit heeft om een of andere reden alleen een iets lager brandstofverbruik ten gevolge gehad.
Nu vraag ik mij af: Kan iemand hier met een polo TDI even een foto nemen van het kastje onder de motorkap boven het rechtervoorwiel?
Bij mij ziet deze er dus zo uit:
Is deze bij jullie ook zo smerig/vettig? Lijkt erop alsof daar iets niet in orde is...
En weet iemand een onderdeelnummer danwel de correcte handelsbenaming voor dit kastje zodat ik een eventuele vervanger kan zoeken?
Nu vraag ik mij af: Kan iemand hier met een polo TDI even een foto nemen van het kastje onder de motorkap boven het rechtervoorwiel?
Bij mij ziet deze er dus zo uit:

Is deze bij jullie ook zo smerig/vettig? Lijkt erop alsof daar iets niet in orde is...
En weet iemand een onderdeelnummer danwel de correcte handelsbenaming voor dit kastje zodat ik een eventuele vervanger kan zoeken?