Trotse bezitter van een Polo

Hallo allemaal,

Mijn naam is Niels de Jong,

Ik ben al een tijd dit forum aan het bijhouden en ben nu zelf sinds twee weken de trotse bezitter van een VW Polo uit july 2008 :)

Ik zal binnenkort even wat foto's plaatsen, alles is nu nog standaard in de auto. Zal echter niet heel lang meer zo blijven :)

Hieronder even een snel gemaakte foto vanuit mijn appartement :

naamloosnh-1.png
 
Bedankt !

In eerste instantie komen er een mooie gti grill aan de voorkant en bbs lemans velgen onder.
De auto zal iets verlaagd worden en ik ga er nieuwe speakers + een nieuwe cd of dvd speler inzetten, mijn voorkeur daarin zal uitgaan naar een die 2 sloten vult.

Verder heb ik nog niet echt iets gezien wat ik er nog graag aan wil veranderen, Echter is het goed mogelijk dat ik nog leuke / mooie dingen op het internet tegenkom :)

Ik zal binnenkort even langs de wasstraat en wat foto's maken van hoe de auto nu is en dan natuurlijk de vorderingen fotograferen :)
 
Ok ik heb een paar foto's gemaakt zojuist.

De auto is gister door de wasstraat gegaan en nu word ie al weer vies, gaat snel helaas :(

Voorkant :
img0955c-1.jpg


img0961m-1.jpg


Achterkant :

img0954yw-1.jpg


Voor / zijkant :

img0956s-1.jpg


Binnenkant ( had ik beter niet in de zon kunnen maken :) ) :

img0959ya-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!