Trillende motor in stationair

Hallo, vanochtend op werk gekomen en merkte dat de auto in stationair erg aan het trillen was tot aan het dashboard toe iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ik hoor het graag!
Momenteel 130000 kilometer gelopen en is de distributieketting nog niet vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Foutcodes? lampjes?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Geen lampjes die branden zie zo snel ook geen foutcodes. Heb net even onder de motorkap gekeken en zag dat deze bout helemaal los was heb het nu met de hand aangedraaid.4FEED2CD-6116-4A15-AC75-EE26BCDBB574.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Het kan ook de brandstofleiding die ergens tegen aan tikt. dit had ik namelijk ook bij een warme motor stationair. Geluid kwam rechtsvoor bij de dashboard vandaan bij mij. Als je de zoekfunctie gebruikt kan je het wel vinden.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
Geen lampjes die branden zie zo snel ook geen foutcodes. Heb net even onder de motorkap gekeken en zag dat deze bout helemaal los was heb het nu met de hand aangedraaid.4FEED2CD-6116-4A15-AC75-EE26BCDBB574.jpeg
Die multitorx zat los? Even langs de garage voor een inspectie van de brandstofpomp...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Die multitorx zat los? Even langs de garage voor een inspectie van de brandstofpomp...
Wat gaan die “zien” aan een brandstof/inspuitpomp? Die werkt wel, of niet. Tenzij er gerelateerde foutcodes in het geheugen staan of de auto niet soepel loopt (of iets wat kan wijzen op brandstof tekort) zou ik me daar niet direct zorgen om maken. Daarnaast zit die aan bovenkant ook nog vast. Wel even een drupje loctite eronder nu ;)
 
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 16v 74pk Highline 
Wat gaan die “zien” aan een brandstof/inspuitpomp? Die werkt wel, of niet. Tenzij er gerelateerde foutcodes in het geheugen staan of de auto niet soepel loopt (of iets wat kan wijzen op brandstof tekort) zou ik me daar niet direct zorgen om maken. Daarnaast zit die aan bovenkant ook nog vast. Wel even een drupje loctite eronder nu ;)
Als die pomp los trilt, kan dit mogelijk schade in de pomp of aan de nokvolger opleveren. Inspectie is t werk niet, monteur zou hier hooguit 10-15 min mee bezig zijn. Meteen even de afdichting van enkele euro's vervangen en je weet zeker dat t weer op orde is.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Wat gaan die “zien” aan een brandstof/inspuitpomp? Die werkt wel, of niet. Tenzij er gerelateerde foutcodes in het geheugen staan of de auto niet soepel loopt (of iets wat kan wijzen op brandstof tekort) zou ik me daar niet direct zorgen om maken. Daarnaast zit die aan bovenkant ook nog vast. Wel even een drupje loctite eronder nu ;)
Die torx bout hoort in ieder geval gewoon vast te zitten. Niet los dus. Is geen hogere wiskunde
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!