trillen onder bijrijdersstoel

Ik ben in het bezit van een Polo 6R 1.2 TSI uit de 4e maand van 2012. Nu 22 000 km gereden.
Sinds een paar dagen hoor ik een raar getril als de auto stil staat en stationair draait.
Na een klein onderzoek lijkt het onder de bijrijdersstoel vandaan te komen. Het klinkt als heel snel getik tegen een stuk plastic aan.
Onder de auto ook geluisterd, maar daar lijkt het vooralsnog niet vandaan te komen.

Komt dit bekend voor bij iemand?
 
Vanochtend mijn Polo 6R 1.2 tsi (09/2011, inmiddels 38000km) naar de dealer gebracht met het zelfde probleem.
Sinds enkele maanden deed de auto dit. Zodra je gas gaf, was er niets aan de hand. Het klonk inderdaad als
metaal tegen plastic. Normaal gesproken is de radio aan, en dan valt het ook niet op.

Het waren benzineleidingen die tegen elkaar kwamen of iets dergelijks. Als het goed is, is het nu voorbij.
Ze gingen van rechtsvoor (passagierskant), naar achteren.
 
Dat klopt! Dat is de leiding in een ander klemmetje plaatsen, linksachter onder de motorkap
(vlakbij het schutbord aan passagierskant?). Ik bedenk me net dat dit bij mij vorig jaar ook
al is gebeurd. In de tussentijd heb ik gewoon met de auto gereden, en dacht dat het voorbij
was (met muziek aan rijdt het net iets lekkerder).

Wellicht dat het zo al opgelost is, bij mij was er iets meer werk nodig om het weg te krijgen.
 
Ik heb de how to gevonden op dit forum! Nadat ik de leiding in een andere klem had gedaan was het geluid verdwenen! Hoop niet dat et volgende week weer terug komt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!