Trekhaak

Hallo,

Is er iemand die een trekhaak op zijn polo 6R (GTI) heeft zitten waarbij je de kogel d.m.v. bouten kunt losschroeven/bevestigen.
Dus niet een afneembare waarbij ze een ''groot'' stuk uit je bumper zagen maar een exemplaar waarbij de o.a. de stekkerdoos zichtbaar blijft.
Ben namelijk op zoek naar een trekhaak voor een GTI maar wil (nog) geen afneembare i.v.m. het zaagwerk in de bumper.
Ik weet wel dat je bij een ''afschroefbare kogel'' ook zult moeten zagen maar denk dat ik mij hier minder aan zal storen.
Foto's zijn welkom, praat altijd wat makkelijker bij de dealer.. :lol:
 
Ik heb op dit moment een Seat Ibiza FR en de achter bumper ziet er wel een beetje het zelfde uit. Hier zit ook een afneembare trekhaak bij. (dus waarbij alles weggewerkt is). En ik heb inderdaad een "gat" in de bumber van 30 x 15 cm maar hier zie je helemaal niks van als je niet onder de auto gaat liggen. (zit ook een afdekdeksel bij.

Denk toch dat dat de mooiste optie is hoor!
 
Ik heb me laten zeggen dat het niet nodig is om een gat in de bumper te zagen bij een afneembare trekhaak

Weet niet of dit komt omdat ik een BM hebt ?

( ik heb het dan over een trekhaak die je van onder naa boven vastklikt )
 
@ greetoz
Ik heb al foto's gezien waar een afneembare trekhaak opzit.
Bumper van een seat zal toch anders zijn want je hebt het ook over een afdekplaat.
Ik heb mij al laten vertellen door de dealer ( en andere polo bezitters ) dat er voor een GTI bumper ( nog ) geen afdekplaat is. Of dit moet de laatste weken zijn gewijzigd, maar eind vorig jaar in ieder geval nog niet.
Ook het gat wat dan gemaakt moet worden is goed zichtbaar...

@pololandgraaf
Zal inderdaad er wel aan liggen dat je een BM hebt, want volgens mijn dealer moet er gezaagd worden....
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!