Trackr!

Webgangster

Beheerder / Webhoster
Beheerder
MyPolo - Team
559
19
32
Zijn er hier toevallig mensen die Trackr! gebruiken ?

Trackr! is een app voor de iPhone (en BB) waar je live je lokatie kunt streamen en kunt laten zien aan vrienden.
In deze app kun je ook vrienden toevoegen en kun je op 1 kaart zien waar je vrienden zijn.

Lijkt me opzich wel leuk dat je elkaar als vriend toevoegd..

Mochten er mensen zijn die dat leuk vinden, mijn naam is webgangster.


Meer informatie: http://www.trackr.nl
 
BMW  1 serie  1.6 
Er zijn wel gratis alternatiefen
Het officiele app van apple zelf zoek mijn vrienden is nederlands en makkelijk in gebruik en bovendien gratis
zo kun je ook op een kaart zien wie waar is,,
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Er is zelfs een heel goed alternatief!
De app Zoek Vrienden (Find Friends) van Apple.
Ja dat werkt alleen op iOs, maar het werkt wel fantastisch!
De app is alleen te gebruiken als je iOs 5.0 of hoger hebt, zie app store ;)
 
Er zijn wel gratis alternatiefen
Het officiele app van apple zelf zoek mijn vrienden is nederlands en makkelijk in gebruik en bovendien gratis
zo kun je ook op een kaart zien wie waar is,,

Nou moet ik zeggen dat ik dat totaal niet lekker vindt werken, iedere keer inloggen.
Met Trackr! heb je gewoon een Google Maps overzichtskaart met live data van waar iemand is.
 
BMW  1 serie  1.6 
haha ja zag het was je net voor
denk dat dit het beste app is voor wat jij bedoeld en er mee wilt doen,
een keer inloggen is tog niet zo heel groot probleem,
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Zoek vrienden heb je ook een google maps overzichtskaart met live data waar iemand is.
Je moet inderdaad inloggen i.v.m. privacy. Als je een codeslot op je iPhone hebt hoeft dat inloggen trouwens niet.
Volgens mij is via een jailbreak het inlogscherm te omzijlen.
 
Zoek vrienden heb je ook een google maps overzichtskaart met live data waar iemand is.
Je moet inderdaad inloggen i.v.m. privacy. Als je een codeslot op je iPhone hebt hoeft dat inloggen trouwens niet.
Volgens mij is via een jailbreak het inlogscherm te omzijlen.

Klopt ja zit gewoon een google maps overzichtskaart in dus goed te vergelijken met de app trackr
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!