Touch Adapter (telefoonboek wil er niet in)

Dames en heren,

Sinds vandaag heb ik een probleem met me touch-adapter. Ik heb een Nokia N97. Het viel me op dat hij me recente telefoonboek niet gebruikt. Ik naar de dealer om te vragen hoe dat moest. Blijkbaar moet ie dat automatisch doen, wist ik veel. Dat doet ie dus niet. Hij gaf me vervolgens de fantastische tip om me telefoon helemaal te wissen uit de toch-adapter en hem vervolgens opnieuw te connecten. Zo gezegd, zo gedaan... Tenminste dat dacht ik....

Nu laadt hij dus mijn telefoonboek niet meer in en heb ik dus een klote-apparaat, want zonder telefoonboek is ie knap waardeloos kan ik je vertellen! Ik heb eigenlijk alles wel geprobeerd, me telefoon gereset, nieuwe software erop, fabrieksinstellingen, back-up terug gezet van toen ht allemaal nog wel werkte... NIETS werkt!

Ik ben ten einde raad, weten jullie iets? Anders moet ik maar weer een afspraak plannen met de dealer... Again.... ppffff :lol:
 
ik kan je vertellen dat ik ook dat probleem heb met mijn htc hd2, het telefoon boek probleem heb ik kunnen omzeilen met een spraakbedienings app die handelt naar een opgenomen comando van je eigen stem, maar bij mij bleek de bluetooth antenne statisch te zijn geworden :roll:
of iig dat gaf vagcom weer.. en de foutmelding bleef naar voren komen nadat die een paar keer achter elkaar was gewist, dus lijkt me wel een serieus iets..
mn dealer heeft 't aan pon voorgelegd, maar tot op heden nog niks gehoord :roll:
't kwam bij mij iig toevallig naar voren toen de dealer een paar instellingen heeft veranderd, ik stoorde mij er namelijk niet aan dat ik dat telefoonboek niet kon gebruiken, kon 't namelijk toch al niet lezen :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Hoe krijg je die spraakbedieningsapp op je touch adapter dan? Ik heb nml. wel spraakbediening op me telefoon zitten maar die kan ik enkel gebruiken als ik de telefoon in me handen heb, irritant dus en zeker niet hands free! :lol:
 
Sharky zei:
Hoe krijg je die spraakbedieningsapp op je touch adapter dan? Ik heb nml. wel spraakbediening op me telefoon zitten maar die kan ik enkel gebruiken als ik de telefoon in me handen heb, irritant dus en zeker niet hands free! :lol:
haha neeh, ik heb de htc carkit bij mijn telefoon bijgekocht (duur geintje trouwens voor een beetje plastic en een kabeltje) dus mijn telefoon zit met 't touchscreen binnen handbereik als ik m'n handen op 't stuur heb, plus 't is een aplicatie (3d party) op de telefoon zelf ;)

maar jij moet 'm echt in je handen nemen en dan een bepaalde handeling uitvoeren?
ik heb 'm namelijk in de carkit staan, druk op de plek van het icoontje op het (gedimde) scherm en ik kan voice control gebruiken Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
ja ik heb dat Bluetooth pairing device en geen touch adapter...blijkbaar zijn die touch adapters toch best wel een hoofdpijn...
de pairing devices werken wat dat betreft echt perfect :)

eigenlijk wil ik later misschien toch een Iphone weer kopen (heb nu een Samsung Galaxy S2) omdat je dan zo'n mooi geintergreerd Iphone carkit ding in je Bluetooth houder kan stoppen Big Grin
 
Het ligt iig aan me telefoon, mijn reservetelefoon (Samsung Slide) doet het wel... Tijd voor een nieuwe zou ik zeggen, kutnokia. Na jarelang trots Nokia te hebben gehad neem ik afscheid na een dramatische ervaring met een N97...
 
Nou, probleem is opgelost.

Het ligt aan de contactpersonen in je telefoon. Als die een plaatje erbij hebben oid laadt hij het telefoonboek niet meer. Oplossing alle contacten in je telefoon verwijderen en sim-contacten hanteren :lol: Dat hebbe ik gedaan en daarna de contacten weer teruggezet. Problem solved, nu kom ik er nooit meer aan Stick Out Tongue :lol:
 
bij mij wordt de lijst met plaatjes soms wel soms niet ingelezen, aardig vreemd :roll:
en ik draai windows mobile 6.5.3 (geen officiëel uitgegeven versie, maar ik knutsel meer met m'n telefoon dan met m'n auto Stick Out Tongue )
btw op standaard windows 6.5 werkte het telefoonboek ook niet meer volledig na een tijdje :|
 
VW  6R  1.2TDI 
Hier met de iphone4 en galaxy s2 ook het zelfde.

Bij mij gaat zelfde de adapter steeds resetten ook met leeg telefoonboek.
Dealer staat voor raadsel.

(gelukkig werkt mijn radio ook zonder touchadapter en werkt het perfect)
Maar met touchadapter niet ;)
 
probeer eens een andere naam voor je iphone (telefoon naam). heeft al eens geholpen :)

ontkoppelen
dan iphone via pc andere naam geven
opnieuw koppelen

het kan best dat het in jouw geval niet werkt, maar proberen kan altijd

groet daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!