[TK] Verschillende intereur delen voor Polo 9N(3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Nadat ik een volledig leren interieur gekocht heb, zit ik nog met mijn eigen interieur over.
De stoelen en achterbank zijn grijs / antraciet met gekleurde blokjes. Foto's volgen later.

Aangezien de meeste van jullie dit interieur al hebben snap ik dat ik hem niet in één geheel kan verkopen.
Ik heb een ander idee. Het interieur is in sublieme (bijna nieuw) staat. Alle delen zijn los te koop.
Stel je hebt een vlek of brand plek in je stoel, is dit het moment om bij mij één losse stoel te kopen.

Indien je meerdere elementen uit de auto wil kopen zal ik kijken naar een bundelprijs.

€70 Bestuurdersstoel
€70 Bijrijders stoel
€70 achterbank
€35 Per deurpaneel. (Komt uit een drie deurs auto, achter panelen zijn voorbereid voor 8 speaker systeem.)

Verder heb ik nog de dorpels, complete middenconsole, zwarte vloerbedekking. Hier komen we wel uit.

-EDIT-
Met middenconsole bedoel ik het stuk van het bakje onder je dashboard tot achter de handrem.
Dit is inclusief de asbak met los bakje erin en aansteker.

Ik heb ook die twee stukken dashboard beschikbaar die onder je dashboard een opberg vak maakt aan twee kanten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!