[TK] Polo 6R 1.4 GTI 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens overstap naar iets anders, te koop, een prachtige Volkswagen Polo GTI 6R uit 2011.

De Polo is vorig jaar Juni aangeschaft bij Volkswagen Spijkenisse met de volgende extra's:

- 17' Detroits
- Xenon/Led koplampen
- RNS510 Navigatie
- Getinte ramen achter
- Licht & zicht pakket
- Klasse 3 alarm


Op dit moment staat er nog geen 16.000km op de teller van de Polo en is er aan de buitenkant op wat kleine steenslag niks qua schade / krassen te vinden.

De Polo is naar mijn eigen wens opgeleukt met:

- Forge BOV, voor het echte PSST geluid
- Milltek turboback systeem inclusief remap van JD, wat de Polo een extra duw in de rug geeft van 235pk en 380nm.
- Rieger Carbon Diffuser achter
- Verlaging H&R van 35/55mm


De standaard BOV, veren en diffuser zijn aanwezig indien deze bovenstaande opties niet bevallen. Het turboback systeem zal wel blijven zitten maar de software kan eventueel naar wens weer helemaal naar standaard worden geprogrammeerd.

De auto heeft een goede 28.000€ gekost incl bovenstaande extra's. De vraagprijs bedraagt 21.500€. Bij serieuse interesse / wensen, geef mij even een berichtje via privebericht of een email op: Visbeenremco @ hotmail.com, zonder spaties natuurlijk.

Voor foto's, zie mijn garage:

http://www.mypolo.nl/forum/mijn-garage/5054-vissa-2011-volkswagen-polo-6r.html



Met vriendelijke groet,

Remco Visbeen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pm me even je Telefoonnummer. Ik heb vast wel in een aantal dingen interesse. Krijg volgende week me gti zodoende.
Hoor het graag, want er staat een ritje Engeland op de planning voor woensdag voor hetzelfde milltek ssysteem.
 
Klasse 3 alarm nog vergeten bij te voegen!

Niemand interesse in een prachtige GTI? Zonde om deze bij de dealer straks te gaan inruilen, we kunnen altijd praten over de prijs!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!