TK Parkeersensoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop aangeboden:

(Zilveren!) Parkeersensoren voor de VW Polo. Type 6Q0 054 630 A

Heb ze een tijdje geleden overgenomen van Maik en reflex zilver laten spuiten door ABS schadeherstel, maar nooit de tijd/moed gehad om de sensoren in te bouwen.

Wellicht een handig forumlid met een zilveren Polo die interesse heeft in deze sensoren! Heb bij de overname een handleiding gekregen voor de Polo 6R, de handleiding op de foto is voor de 6N.

Prijs: 135 euro, waarvan 10 euro naar Mypolo gaat.
 

Bijlagen

  • photo 1.jpg
    photo 1.jpg
    40.4 KB · Weergaven: 215
  • photo 2.jpg
    photo 2.jpg
    42.1 KB · Weergaven: 201
Passen ze ook op een 9n3? Zoja, heb ik wel interesse.
Wat heeft het spuiten je gekost? Hoop dat ze nog een keertje overgespoten kunnen worden...
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
Ze zouden ook op de 9N3 moeten passen.

Spuiten heeft me 50 euro gekost. Wil je ze in een andere kleur hebben? Denk dat dat een lastige opgave gaat worden; lak zit er behoorlijk strak op en vraag me af of je daar overheen kan spuiten.
 
Het voordeel van deze hier aangeboden set is dat deze al gespoten is, helaas is dat voordeel er alleen voor zilveren auto's.

Als je geen zilveren wil hebben kun je beter deze ongespoten nemen:
VW POLO 2010-2012 REAR PARKING AID KIT NEW "GENUINE" | eBay
Totaalprijs is dan ongeveer hetzelfde. Helaas kan ik niet garanderen dat deze ook op een 9N3 past, zelf zou ik denken dat deze nieuwe versie alleen een andere handleiding erbij heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt dit ook samen met een RNS310 zodat je het op het scherm te zien krijgt?
Nee, dit is de after-market versie. Geen Optical Parking System, maar wel makkelijker zelf in te bouwen.

Voor OPS heb je een uitgebreide set nodig zoals deze:
VW Polo 6R - Park Pilot Rear w. OPS - Candy White
Komplett-Set VW Park Pilot Heck inkl. OPS VW Polo 6R-39202
Die is wel hetzelfde als de af-fabriek, sensoren worden dan achter de bumper geplakt in plaats van erdoor heen vastgeklikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als dat inderdaad lastig is ga ik wel opzoek naar andere sensoren.

Zilver op zwart ziet er misschien wel hip uit... (maar niet voor mij haha!)
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
@Martijn Je hebt dan wel een unieke Polo.... :)
Op deze manier ook, en dan valt het zeker niet op dat ze zilver zijn ;) :
vwcustomdots-1.jpg


The MAQET Blog: Show your character! » Blog Archive » Have You Entered The VW Polo Design Contest? - COLLECTIBLES BY YOU!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!