Tik/knak achter in bochten aw Gti

Ik heb een tik/knak achter in mijn polo aw Gti
De auto heeft 25.000 km gelopen.
Het lijkt als je in de kofferbak ligt dat een wrijving voor de knak zorgt .. of het de achter klep is of iets bij de wielen is zeer lastig te horen ... Iemand meer iets over gehoord?
 
Volkswagen  Polo aw gti  2.0 tsi 
Ik heb een tik/knak achter in mijn polo aw Gti
De auto heeft 25.000 km gelopen.
Het lijkt als je in de kofferbak ligt dat een wrijving voor de knak zorgt .. of het de achter klep is of iets bij de wielen is zeer lastig te horen ... Iemand meer iets over gehoord?
Is het zeker dat je het in de kofferbak hoort? Ik heb namelijk bij bochten, torsie van de carrosserie, dat ik ook een soort van "kraak" hoor. Ik ben daar al achter dat dit het panorama dak is. Geen idee of jij die ook hebt. Verder zou ik het niet zo weten, altijd lastig van die bijgeluiden ;) .
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Ik heb een tik/knak achter in mijn polo aw Gti
De auto heeft 25.000 km gelopen.
Het lijkt als je in de kofferbak ligt dat een wrijving voor de knak zorgt .. of het de achter klep is of iets bij de wielen is zeer lastig te horen ... Iemand meer iets over gehoord?
is dit van de 1 op de andere dag er in gekomen? we hebben hier eerder iemand gehad, toen vroeg ik ligt er niks in je deurvak, of onder je kofferbak plaat. dat was niet het geval, maar wat bleek uiteindelijk.. toch iets los liggen in een vakje. het is maar dat je het gecontroleerd heb
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Had ik ook gehad met de Golf. Eerst was het de stabilisatie stang (nieuwe geplaatst en moest nog een keer nagetrokken worden). Daarna hoorde ik weer iets vergelijkbaars, bleek er iets onder de vloer in de kofferbak los te liggen dat steeds tegen de zijkant klapte ;). Idem voorin en toen was het inderdaad iets in het deurvak (waar ik nooit iets inleg maar gedaan door een passagier :)).
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Had ik ook gehad met de Golf. Eerst was het de stabilisatie stang (nieuwe geplaatst en moest nog een keer nagetrokken worden). Daarna hoorde ik weer iets vergelijkbaars, bleek er iets onder de vloer in de kofferbak los te liggen dat steeds tegen de zijkant klapte ;). Idem voorin en toen was het inderdaad iets in het deurvak (waar ik nooit iets inleg maar gedaan door een passagier :)).
ik heb het een keer gehad met een golfbal achter in mijn deur ja. als je er in keek zag je hem niet
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Hetzelfde heb ik ook bij mijn polo gti uit 2018
Ligt knokkend geluid en niet altijd.
zal mijn kofferbak eens een keer helemaal leeg maken en dan een tijdje proberen
 
Volkswagen  Polo gti  200 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!