Voorstellen Thijs - Polo 1.2 TSI R-Line

Goedemorgen allemaal,

Bij deze zal ik mijzelf even voorstellen. Ik ben Thijs, 21 jaar en woon in het mooie Almelo. Ik lees al een tijdje mee op het forum, omdat ik zelf ook op zoek was naar de juiste polo.

Ik was hiervoor in bezit van een Suzuki Swift 1.3 uit 2007, maar heb hier behoorlijke onkosten aan gehad. Daarnaast maak ik ook de nodige kilometers voor mijn werk en was ik dus ook op zoek naar iets meer comfort.

Ik had een paar eisen waar hij aan moest voldoen:
- Panoramadakje
- Stoelen met meer comfort
- 1.2 TSI motor
- 5-deurs
- Origineel NL
- Onder de 120.000 km

En daarnaast ging mijn voorkeur nog uit naar een R-Line en een kleurtje wat zich onderscheidt van de grijze massa.

Na een lange zoektocht had ik hem gevonden bij Van den Brug in Drachten, precies zoals ik hem wou. Hier een afspraak gemaakt voor een testrit en ik was meteen verkocht.

Nu 2 weken later heb ik hem op kunnen halen en dit is hem geworden :)

1679644772410.png
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 TSI 140 PK Stage 1 
Goedemorgen allemaal,

Bij deze zal ik mijzelf even voorstellen. Ik ben Thijs, 21 jaar en woon in het mooie Almelo. Ik lees al een tijdje mee op het forum, omdat ik zelf ook op zoek was naar de juiste polo.

Ik was hiervoor in bezit van een Suzuki Swift 1.3 uit 2007, maar heb hier behoorlijke onkosten aan gehad. Daarnaast maak ik ook de nodige kilometers voor mijn werk en was ik dus ook op zoek naar iets meer comfort.

Ik had een paar eisen waar hij aan moest voldoen:
- Panoramadakje
- Stoelen met meer comfort
- 1.2 TSI motor
- 5-deurs
- Origineel NL
- Onder de 120.000 km

En daarnaast ging mijn voorkeur nog uit naar een R-Line en een kleurtje wat zich onderscheidt van de grijze massa.

Na een lange zoektocht had ik hem gevonden bij Van den Brug in Drachten, precies zoals ik hem wou. Hier een afspraak gemaakt voor een testrit en ik was meteen verkocht.

Nu 2 weken later heb ik hem op kunnen halen en dit is hem geworden :)

1679644772410.png
Mooie wagen ! Ook met Bi-Xenon zo te zien, maakt een R-Line wel af (of met led als het om een 6c gaat).
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!