Theodoor Even voorstellen

Hallo,

Ik ben Theodoor en heb vandaag mijn, redelijk standaard uitgevoerde, nieuwe polo comfortline opgehaald.
Alleen de Radio Composition Media met Apple Carplay is extra.

Hiervoor heb ik ruim 14 jaar in een Skoda Octavia Combi Elegance (2 liter FSI 150pk) gereden, maar die werd te groot.
De zoektocht naar een kleinere auto in het B-segment voerde langs Opel, Ford, Mazda, Nissan, etc. En Skoda natuurlijk.
Maar toen ik in de Polo zat was er geen keuze meer. Wat een verschil in kwaliteit en ruimte met de rest.

Ik hoop op het forum regelmatig langs te komen om op de hoogte te blijven van alles wat speelt rondom onze polo's.

En vol trots laat ik mijn bakkie hier nog even zien :)
Polo_edited_small.png
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95pk TSI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Nee, er staat niets geplanned.
Mijn 'wilde' jaren zijn een beetje voorbij. Maar dat is wel met een beetje weemoed. Ik vind een vol uitgeruste auto wel super gaaf.
Alleen rij ik gewoon te weinig om dat te kunnen rechtvaardigen. Ik heb nu heel bewust gekozen voor een minimaal aantal features en comfort. De 17" velgen met sportonderstel van mijn vorige Skoda werden te oncomfortabel.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95pk TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!