TG's Polo BM Glacier Blue

Besteld in de eerste week van januari en donderdag ga ik hem ophalen. Een Glacier Blue Polo BM:
- 5 deurs
- Licht en zicht
- Getinte ruiten

Vrij 'kale' versie dus, zelfs geen radio besteld..

Uiteindelijk wel via MP een (eerlijke) RNS310 gekocht, komt ook uit een Polo (uit 09/10) en is geleverd met code, boekje en navigatie-CD. Verder zojuist H7 koplampen besteld. Komende maandag wordt de fabrieks compo-set vervangen door Focal 165 A1's. Ik ben enigszins audiofiel ingesteld en dit is zo'n beetje het minste dat ik kan doen aan de audio zonder met versterkers e.d. in de weer te moeten. Tevens wordt dan ook de RNS310 ingebouwd met GPS module. Die laatste heb ik nog niet.

Zodra ik de auto heb zal ik wat foto's maken, het schijnt zaterdag mooi weer te worden..
 
Nice! Big Grin
de eerste glacier blue polo die ik heb gezien op dit forum!Big Grin
ik heb er zelf ook 1 in die kleur, maar ik heb nog geen zin gehad om een topic aan te maken met alle geschoten plaatjes Stick Out Tongue
Maar ik wens je veel plezier met je polo! ^^
(en ben opzich wel benieuwd naar hoe jou auto eruit zal zien met die velgjes :) )
 
VW  6R  1.2TDI 
Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
Mooie kleur ook !!

Heb zelf ook deze kleur alleen in een 3 drs versie.

Geen radio besteld:
Zit er dan wel bekabeling is als radio voorbereiding??
 
Ik heb de auto gisteren opgehaald. Tot zover dik tevreden; hij rijdt prima, hij is erg mooi en na 150km stond de benzinemeter nog op vol. Big Grin

Maandag dus de radio en speakers. Gisteren bij de VW dealer een GPS ontvanger meegenomen. Iemand tips over waar die het beste geplaatst kan worden?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!