temp instellen kachel

goede dag ik heb een polo 6r uit 2010 nu mijn vraag als ik rij en zet mijn kachel op 22gr dan blijft het koud en ook al zet ik hem op 26gr blijft hij ook koud maar zet ik hem vol op warm dan krijg je de warme lucht en is erg heet met vcds uit gelezen geen fouten aanwezig ook al geprobeert de basis instellingen via vcds ook al geprobeert geen succes wie o wie kan mijn zeggen wat evt defect is of wat er aan de hand is bvd

gr minibora
 
goede dag ik heb een polo 6r uit 2010 nu mijn vraag als ik rij en zet mijn kachel op 22gr dan blijft het koud en ook al zet ik hem op 26gr blijft hij ook koud maar zet ik hem vol op warm dan krijg je de warme lucht en is erg heet met vcds uit gelezen geen fouten aanwezig ook al geprobeert de basis instellingen via vcds ook al geprobeert geen succes wie o wie kan mijn zeggen wat evt defect is of wat er aan de hand is bvd

gr minibora
Handmatige temperatuurknop of climatronic? Ik heb zelf een handmatige knop en bij mij hetzelfde verhaal. Eerst helemaal naar rechts draaien, pas dan wordt hij warm. Daarna kan ik het wel regelen door naar links te draaien, maar als ik hem in het begin van onderin naar de helft draai blijft het koud. Is volgens mij gewoon inherent aan de handmatige knop. Ze hebben niet voor niets een revisie gedaan op die climapaneeltjes door de graden te verwijderen en er één uit te brengen zonder graden, met alleen warm en koud en daartussen niets. Ze konden het gewoon niet waarmaken.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI en Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!