Tellerbak krijgt geen 12 voltage stroom meer.

Ik heb kort geleden mijn auto schoongemaakt en kwam na het schoonmaken tot de conclusie dat ik geen werkende tellerbak meer had.

Na helaas onnodig een nieuwe tellerbak te hebben aangeschaft kwamen we er mee dat mijn km teller geen 12 V stroom meer door kreeg, nu is het probleem dat ik hier online nergens een schema van weet te vinden en ik niet kan kijken waar deze kabel uit komt ( ik wil de relais controlleren maar weet niet welke )

Het gaat om de terminal 31 kabel "power supply terminal 15 - 12V"

Ik heb momenteel mijn tellerbak werkend gekregen door een kabel om te bruggen via mijn licht schakelaar. Het moest een geschakelde 12 V zijn en zo zie ik weer hoe hard ik rijd etc.

Het enige nadeel nu is dat ik storingslampjes heb van de ABS , tractie control en de bandenspanning.

Weet iemand wat ik hier mee aan moet? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn :)
 

Bijlagen

  • 7000EBBA-9758-46C5-8AD4-2F14C605225C.jpeg
    7000EBBA-9758-46C5-8AD4-2F14C605225C.jpeg
    115.5 KB · Weergaven: 17
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!