Telefoonhouder op plaats van orginele Bleutooth houder.

Ik heb dus nu een RCD510 in de Polo met originele Bleutooth connectie module.



Ik wil de radio eigenlijk vervangen door een ander type maar dan heb ik waarschijnlijk dus een opening aan de zijkant van mijn dashboard.
Is hier een mooie oplossing voor?
Het zij een standaard houder of iets dergelijks?

Deze set is dan te koop..mocht er belangstelling voor zijn??

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Heb ooit deze gezien hier op het forum, geen ideale oplossing misschien maar simpel (mits je iemand met 3d printer kent en dit script kunt vinden).

113AB278-ED82-4DFF-9E74-FFE19DC933B2.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R GTi  1.4 TSI - 220pk / 320nm @ JD 
Ik heb zelf een Kuda dashmount die netjes het dashboard volgt naast de radio/navi. Daarop heb ik dan een brodit houder gezet voor mijn specifieke telefoon.

Dit is zo'n dashmount: https://www.navishop.nl/kuda-096725-polo-2009-zwart-p-6652.html?products_id=6652

Dit is een halve foto, helaas geen voorbeeld hier online van de hele mount, maar je krijgt wel een idee dat je zo'n dashmount ook in de structuur van de rest van je dashboard kan krijgen:
full
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!