Te Koop Ventura box voor de 1.2 tdi incl Green Luchtfilter

Status
Niet open voor verdere reacties.
box werkt prima, is precies een jaar oud,
incl green filter, onlangs schoongemaakt. reiniging set 1 x gebruikt en nog goed voor meerdere malen schoonmaken van het filter

vaste prijs € 350,--
 
financiele meevaller gehad dus wil er graag een JD chip in met rollerbank meting

inmiddels heb ik een JD box overgenomen van Noord26 welke de groepsbuy tuning heeft geregeld op het skoda forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb een bod via marktplaats van 210 euro, is er iemand van het forum die de box over wil nemen voor 200 euro incl verzenden????

forum leden gaan voor op marktplaats. aub voor morgen reageren anders is ie weg, niet lager bieden dan 200 eu.

groeten Peter
 
oja, kerem, je wilde weten wat de top is met de box.. hier een plaatje van een aantal maanden geleden op de 7 tussen hamburg en flensburg op een ritje naar DK





is wel slecht voor het gemiddelde verbruik.......
had toen nog die irritante melding van m'n xenon set, dit heeft jela echter netjes opgelost.
 
Hi Peter Bedankt voor het brengen en monteren van Ventura.

net wat je had gezegd het is geen ferrari geworden, maar ik merk op snelweg dat hij sneller op trekt in z'n 5e versnelling, en nu meer plezier heb op zijn 2e vernelling.

MVG
kerem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!