Te Koop: RNS510

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop aangeboden mijn RNS510 uit een Golf V. Deze is prive bezit en gaat nu ik mijn lease auto inruil in de verkoop. Het gaat om een RNS510 met de volgende specs:

- Hardware versie: H03
- Bouwjaar: 2008
- Firmware versie: 3770 (bied dus ondersteuning voor 32GB SDHC kaartjes)
- Navigatiekaart versie: V8 (2011)

Foto's:

WP_000185-1.jpg


WP_000186-1.jpg


WP_000191-1.jpg


WP_000192-1.jpg


Overige info:

- Een losse GPS module wordt meegeleverd, je kunt deze dus ook inbouwen en gebruiken mits je nog geen navig hebt
- Unlock code zit erbij
- De unit heeft geen gebruikssporen, ik ben hier altijd extreem zuinig op geweest.

Prijs:

500 Euro. Dit is een vaste prijs en gezien de catalogus waarde van de RNS510 zeker een mooie prijs!

Wil je je Polo (of andere VW) van Radio Navigatie voorzien is dit zeker een must!

Indien men interesse heeft stuur me een PB of email
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N  1.4 
Het is een 2 Din model, maar er is zover ik weer geen "adapter" om het dashboard om het netjes af te dekken. Ik hoop dat je snapt wat ik daar mee bedoel.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!