Te koop Te koop Polo 1.2 TSI

Vraagprijs
€5000
Met veel pijn in mijn hart moet ik toch afscheid nemen van mijn Polo 6r uit 2011 met 283000 KM op de teller.
De reden dat ik hem weg doe is omdat ik een Hybride auto heb gekocht.
De auto is altijd goed onderhouden staat bijna altijd binnen en ik heb er nooit problemen mee gehad.

In de 9 jaar tijd dat ik de auto heb is het volgende vervangen
-Olieafscheider vervangen (preventief).
-Bougie/kabels/bobine
-Meerdere malen de schijfremmen voor en achter ( dit omdat er een trilling in zat bij het remmen) Bij de laatste schijven is het trillen ook bijna weg.
-Nieuwe voorruit en Raammechanisme linksvoor

De auto is ook getuned bij Ttune in Echt (de auto is getuned naar 125PK, rapport is aanwezig )

Wel heeft de auto al 3 jaar lang een hele lichte ratel in z'n 1e versnelling en de ene monteur geeft aan dat de versnellingsbak versleten is en de andere geeft aan dat er nog jaren mee doorgereden kan worden.
De ratel is ook nooit erger geworden, verleden jaar heb ik de versnellingsbak olie laten vervangen en nu is het geluid ook minder.

Verder heeft auto nu 283.000 KM gereden en de ketting is nooit vervangen, ik heb vaker monteurs laten luisteren of er een ketting probleem is (en ook op dit forum) maar er werd niks concreets gevonden)
Ik heb bij de dealer gehoord dat de motor was vervangen bij 30-40DKM de reden hiervoor konden ze niet geven, dit betekend ook dat de motor zelf 30-40DKM minder heeft gereden dan de auto.


Ik hoop heel erg dat ik iemand kan vinden die goed voor de auto zorgt, en het liefst weer dichter bij de nieuwsstatus kan krijgen deze auto is het zeker waard en ik ga de auto ook zeker missen.

vraagprijs is inc winter en zomer velgen/banden, meer foto's volgen nogPolo2.jpgPolo3.jpgPolo4.jpgPolo5.jpgPolo1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 105pk 
ik zou je geluk ergens anders proberen als ik jou was.
via facebook of marktplaats.
dan hoef je ook minder eerlijk over je auto te zijn.
met zoveel gebreken of aankomende gebreken ga je m hier echt niet kwijtraken voor die prijs.
succes met de verkoop
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
ik zou je geluk ergens anders proberen als ik jou was.
via facebook of marktplaats.
dan hoef je ook minder eerlijk over je auto te zijn.
met zoveel gebreken of aankomende gebreken ga je m hier echt niet kwijtraken voor die prijs.
succes met de verkoop
Ik vind dat nu niet echt een goed advies, het aantal keren dat ik op Facebook of marktplaats dezelfde advertenties tegenkom als hier is echt veel en soms zie je grote verschillen in de tekst. Dan krijg je straks het gezeur waarom dat niet verteld is. Ik zou gewoon eerlijk zijn, waar je de advertentie ook plaatst, duurt toch het langst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jochemp en XConvict
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!