TE KOOP, nieuwe Volkswagen Seynit velgen met Pirelli banden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte

Bij deze verkoop ik mijn zomervelgen.
Ze zijn nieuw en hebben nog nooit onder een auto gelegen.
Het zijn originele Volkswagen velgen, dus geen namaak.
Geen standaard velgen, maar speciale velgen (accessoire) die ik bij de auto heb gekocht.
Het is een aluminium (glanzende) velg.
uitlijning,... is allemaal al gebeurd door de garage zelf. Er liggen Pirelli zomerbanden op van zeer goede kwaliteit.
Deze waren het huismerk van de garage bij aflevering van de wagen en waren niet goedkoop.
Banden en velgen zijn altijd goed en veilig gestockeerd geweest in goede omstandigheden zoals het hoort.

Ze passen onder een Volkwagen Polo, Cross Polo en nog vele andere automerken en modellen die de juist waarden hebben.

Specificaties:
Steek 5 x 100
(7,0 J x 16, ET46 5/100)

De reden waarom ik ze verkoop is omdat de garage mij de fouten velgen heeft geleverd. Ik wou deze velg niet in het grijs, maar in glanzend zwart. De garage wilt ze niet terug nemen of omwisselen, vandaar dat ik gedwongen ben ze te verkopen.

De velgen met banden hebben een waarde van bijna 1400 euro toen ik ze kocht.
Ik ben bereid om wat van de prijs af te doen en ze tegen een mooie prijs te verkopen.
Geen belachelijke biedingen en voorstellen, het zijn ten slotte nieuwe originele velgen die nog nooit gebruikt zijn geweest!

Als u nog vragen heeft of bijkomende informatie wenst kan u me altijd bellen, sms'en of een mailtje sturen.

Met vriendelijke groet
Daniël Barzeele

Bijlagen

• foto (6).jpg
    foto (6).jpg
    90.2 KB · Weergaven: 107
  • img-1464a-30621.jpg
    img-1464a-30621.jpg
    84.6 KB · Weergaven: 99
  • img-1459a-182.jpg
    img-1459a-182.jpg
    92.7 KB · Weergaven: 96
Hey Desert104

Mijn richtprijs die ik in gedachten had zit rond de 1000 euro. alhoewel hier nog over te discussiëren valt...
Het zijn nieuwe originele velgen met nieuwe banden, hebben nog nooit onder een wagen gelegen, zelfs niet om te passen!

hoop op een positieve reactie van jou

Daniël

voor 500 euro kun je er een heel mooi setje van maken hoor! Ik zou ze inderdaad wat Yvonne zegt laten coaten of laten spuiten!

Voor het bedrag wat je gaat verliezen,kun je de velgen ook laten poedercoaten.

bedankt voor je reactie

ja, ik geef je er gelijk in...
ik ben dit dan ook aan het overwegen te doen.

Het probleem is: ik ken niet echt iemand die dit doet of een firma in de buurt die dit voor me kan doen...
Heb jij misschien een goed adresje?

mvg
Daniël

voor 500 euro kun je er een heel mooi setje van maken hoor! Ik zou ze inderdaad wat Yvonne zegt laten coaten of laten spuiten!

Hey Bas

Wat is het beste coaten of opnieuw spuiten? wat is het verschil tussen deze 2?
Kun je eens een ruwe schatting maken van wat het me dan gaat kosten? alleen het hart(hartjes wat nu in antraciet kleur is) moeten zwart(glanzend zwart) worden dan.
Heb je misschien ook een adresje waar dit kan gebeuren?

mvg
Daniël

Wat het beste is kan ik je niet zo 1 2 3 zeggen maar spuiten krijg je een veel gladder eindresultaat. Je kunt de velgen bij iedere spuiterij/schadehersteller bij jou in de buurt brengen en dit laten doen. Ik weet bijna zeker dat je voor 250 euro heel de set opnieuw gespoten hebt.

ow, nog even een vraagje

kan het dan kwaad als ik ze nu al onder mijn polo leg, er mee ga rondrijden en dan erna ze laat coaten/spuiten?

mvg Daniël

Kwaad kan het niet. Maar nu zijn ze nog 100% schoon en onbeschadigd ;) Als je er mee gaat rijden bestaat de kans dat je ze beschadigd en dat zou lullig zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!