Te koop: JD engineering externe ECU Chip: 1.2TDI 75pk tuning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop:

JD Engineering chip via externe ECU. Deze door JD geprogrammeerde box is met 3 kabels te bevestigen aan het motorblok.

De chiptuning is geschikt voor de Volkswagen Polo Bluemotion 1.2TDI, Skoda Fabia Greenline 1.2 TDI.

Waarom te koop?
We hebben de Skoda Greenline verkocht en hebben de chip eruit gehaald. Een chip neemt natuurlijk geen meerwaarde met zich mee bij de inruil en is daarom extra aantrekkelijk geprijst voor u.

Waarom chippen?
Met hetzelfde verbruik veel meer plezier uit uw auto. JD Engineering is een begrip binnen Nederland als chiptuner voor de VAG-groep auto's zoals Skoda, Volkswagen, Audi etc.

Vraagprijs:
Ik vraag €375,- voor de chip en laat aan u de ruimte om reeël te onderhandelen. De chip heeft €699,- inclusief BTW gekost. (Factuur toonbaar)

Vragen, of wilt u de chip kopen? Mail gerust, Ik reageer spoedig!

[url]http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/volkswagen-onderdelen/m692350320-jd-engineering-1-2tdi-75pk-bluemotion-greenline-chip.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&previousAction=freeAdPlacement

[/URL]
 
[MOD vraag] Nog steeds te koop, GoPolo?
Als je niet reageert voor woensdag 23 oktober, zal ik dit topic sluiten en archiveren ivm 60+ dagen inactiviteit (zie reglement).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!