Te koop H7 koplampen

Status
Niet open voor verdere reacties.

graafie

Exclusive lid
2,121
370
83
H7 koplampen in de verkoop. Beide koplampen verkeren in goede staat, er zitten allen een paar minuscule steenslagpitjes op. Het enige wat er mist zijn de twee rubberen deksels aan de achterkant maar deze zijn zo te bestellen bij de dealer.
Vraagprijs voor forumleden MyPolo is 135 Euro.

new pics 019 H7.jpg

brandhout en vijverdieren 017.jpg

Wat je op de koplamp ziet zijn druppels water en geen steenslagpitjes hoor. :wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toevallig dat ik het weet, de doppen die je mist kosten 9 euro per stuk bij de dealer ;) ik had dit gevraagd toen ik mijn xenon heb ingebouwd in de 6R
 
Niet een mooie set voor jou Bas voor een retrofit?;)

En nog even wat uit gedeeltelijk eigen belamg, heb je toevallig de nummers van de doppen?
Dan voeg ik ze toe aan de lijst met onderdelen:mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!