Te Koop, GTI look koplampen (DECTANE) met slim canbus 5000K Xenon set

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te Koop 4 maanden jaar oude dectane koplampen, deze heb ik van dectane gehad ivm het defect gaan met de set die ik vorig jaar heb overgenomen van Graaffie.

bij deze set werken de leds prima alleen zijn ze minder fel dan origineel, dit zie je vooral als de dimlichten (xenon) niet aanzijn. brand het dimlicht wel dan is het net origineel xenon met led.

de koplampen zijn door mij waterdicht gemaakt mbv ontluchtingsmembranen en zijn dus 100% condens vrij.
verder heb ik er 4 maanden geleden een nieuwe 5000k canbus slim ballast set ingezet van navaudio best (60 eu)

deze koplampen kosten nieuw € 300 + € 60 voor de xenon.

Ik verkoop de set alleen bij inruil originele H7 koplampen (geen H4).

bij inruil van een H7 set vraag ik € 150 bijbetaling.


peterbaarlo-albums-dakkoffer-picture3096-4.JPG


peterbaarlo-albums-dakkoffer-picture3095-3.JPG


peterbaarlo-albums-dakkoffer-picture3092-2.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!