Te koop: Golf 6 GTI stuur mét flippers

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 195

Zoals ik op het forum al heb laten weten heb ik een GTI stuur gekocht, deze paste echter niet op mijn uitvoering van de 6R. Vandaar dat ik het stuur nu wil verkopen.

Het stuur past op diverse Volkswagen modellen, Golf 5/6, EOS, Polo etc.

Het stuur is nieuw en nooit gebruikt!.

Prijs: €200,-

kimg4544-1.jpg
 
waarom past het niet op jou 6r?
de stuurnaaf is tog t zelfde bij vw tegenwoordig.

of ben jij bij vw geweest?
die zeggen altijd dat het niet past.
airbag van een golf past ook gewoon in een polo,
enkelt het juiste snoertje erbij zoeken.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Koop een airbag voor een Polo/Golf/Passat met lederen stuur (de airbag is anders wanneer je een plastic Polo/Golf/Passat stuur hebt), vervolgens het passende kabeltje tussen de sleepring en de airbag en de hele zaak is plus and play. De flippers ga je alleen niet werkend krijgen, daar is volgens mij nog geen oplossing voor gevonden.
 
MyPoloCandy zei:
Omdat ik een kunststof stuur heb op mijn Comfortline.

Ik ben best bereid een losse golf 6 airbag te kopen, maar kom ik dan niet weer voor verrassingen te staan?.

ik heb t zelfde gehad met mijn g5 gti stuur in de 9n3
de werking van de airbag is t zelfde.
enkelt de aansluitingen zijn anders.
de een heeft metalen klipjes,
de ander plastic klikkers.

de vw dealer had mij aan het juiste aansluit snoertje geholpen.
kost wat, maar dan heb je wel gelijk de goede.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
@MyPoloCandy
dit gaat wel passen in een Bluemotion? mijn stuur is volgens mij wel leder en ik heb een Multifunctioneel stuur dus ik zou een stuur moeten kopen met van die knopjes aan de zijkanten
 
gaaf stuurtje..
Zou als ik jouw was even kijken naar een "lederen" airbag. Zonde om het weg te doen, nu je zo dicht bij een mooi, en fijn stuurtje bent! ;)

Wil ik oog nog wel eens in de BM... Maar voorlopig even wachten tot de auto uberhaubt op de oprit staat!.
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
ik ga eens informeren bij de dealer hoeveel dit gaat kosten om zo'n stuur te monteren. ik lever gewoon de stuur aan en hun bouwen het voor me in...
ziet er wel een stuk sportiever uit dan de normale Polo stuur. . .

maar gewoon een GTI Golf VI stuur past op de Polo BM?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!