Te koop: autoradio RCD 310

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Mypolo forum leden,

Mijn naam is Brian en zit zelf in Amsterdam. Ik heb inmiddels nu al een maand in mijn bezit, een nieuwe VW Polo R line.
De auto rijdt geweldig en ben er ook erg blij mee. Hierbij heb ik de autoradio RCD 310 laten vervangen voor een RNS 315 bij de dealer.

Dus bij deze wil ik mijn RCD 310 te koop aanbieden.
De RCD 310 is zo goed als nieuw. Er zitten helaas geen boekjes of codes bij.

Mocht er iets nodig zijn (boekje of code), dan kan ik dit proberen te regelen bij de dealer.

Vraagprijs: €150,-

P1020289.jpg


Mocht je geintereerd zijn, graag een PM sturen. Ik zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,
Brian
 
Hallo allemaal,

Helaas heb ik geen boekjes bij gekregen. Ik moest zelfs vragen voor het boekje van mijn RNS315. :(

Ik heb nogmaals gevraagd over die code. Volgens de dealer kan hij deze niet achterhalen. Hij vertelde dat de RCD 310 code alleen uittelezen was zodra die was ingebouwd. Ik weet zelf niet of dit waar is.
Hebben jullie wat meer info over de code gebeuren? Wat het is en wat het doet? Ik weet vrij weinig over dit gebeuren.
Als ik meer info heb dan kan ik het iedergeval opnieuw vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!