Te Koop: 17 Inch Hoogglans Zwarte Boavista's

Status
Niet open voor verdere reacties.

KYC

Nieuw lid
2,027
0
0
Ik verkoop een setje 17 Inch Boavista's Hoogglans zwart (heb ze zelf bij velgenexpert.nl laten spuiten)
ze zijn echt als nieuw en hebben geen schade!

De banden die er onder zitten zijn Dunlop Sportmaxx SP 205/40/17
Een opmerking is wel dat 2 banden aan vervanging toe zijn, 2 daarvan zijn nog goed

De velgen gaan weg omdat ik nu in een lease auto rijd en deze velgen ook maar in mijn opbergruimte liggen.
dus ze mogen voor een goede prijs de deur uit...

Prijs 450 euro voor de velgen. Uiteraard als je foto's wilt dan kan ik die voor je maken
 
hallo KYC

ik heb je een berichtje gestuurd maar geen reactie gehad ik heb intresse in jou velgen als je mij wat fotos kan laten zien dan kan ik misschien komen kijken bij je
groetjes michael.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Hier wat foto's van de velgen zoals je ziet hebben ze geen schade (let er maar even niet op...ze zijn een beetje vies, maar ik garandeer je dat ze schadeloos zijn)

Voor diegene die geinteresseerd zijn graag even PB'en

 

Bijlagen

  • 2014-04-08 09.06.02.jpg
    2014-04-08 09.06.02.jpg
    676.4 KB · Weergaven: 71
  • 2014-04-08 09.06.13.jpg
    2014-04-08 09.06.13.jpg
    732.1 KB · Weergaven: 51
hallo KYC

ik heb je een berichtje gestuurd maar geen reactie gehad ik heb intresse in jou velgen als je mij wat fotos kan laten zien dan kan ik misschien komen kijken bij je
groetjes michael.

Mijn excuses ik had Mypolo een tijdje niet gecheckt vandaar dat ik het niet gezien heb...mocht je nog interesse hebben de foto's staan in de vorige post.
Laat het me even weten als je interesse hebt.

oh by the way de velgen kunnen afgehaald worden in Utrecht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!