Tapijt bestuurdersstoel

Hallo allemaal, ik ben sinds kort in het bezit van een Polo AW. Nu is er door het in en uit stappen een “deuk” in het tapijt rond de rail van de bestuurdersstoel. Op zich helemaal niets erg maar ik ben nogal OCD-achtig op die vlakken. Is er een manier waarop je dit tapijt kan terugduwen?

Groeten
 
Vw  6c  1.2 TSI 90 
Ik kan mij weinig voorstellen bij een "deuk in het tapijt" rond de rail van de bestuurdersstoel, een foto zou handig zijn. Misschien bedoel je dat het tapijt daar niet goed op zijn plek of strak ligt. Het zou kunnen dat ooit de bestuurdersstoel er uit is gehaald en het tapijt nu niet strak daar onder zit. Als je de bestuurdersstoel helemaal naar achteren of naar voren schuift kan je bij de bouten waar die mee vast zit, door die iets los te draaien, kan je misschien het tapijt strak trekken. Als het naar je zin is, zet je de stoel weer vast. Vergeet je niet in je profiel te wijzigen dat je een Polo AW hebt, staat nu nog een 6C.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!