subwoofer aansluiten

goedenavond beste mensen,
ik heb net een nieuwe sub aangeschaft, gaat om een JBL basspro micro, nu alleen voor mij nog de vraag : "hoe ga ik dit ding nou aansluiten en wegwerken op mn middenconsole?". iemand toevallig tips? of ben of ken je toevallig iemand in de buurt van flevoland die dit kan (bedrijf mag ook). mijn idee is namenlijk dat hij makkelijk te demonteren is als dat nodig is

hoor het graag mensen!

mvg. philip
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tsi 105/140 pk 
Als ik het zo zie heeft de JBL basspro micro een high low converter ingebouwd, dus dan zou je de linker en rechter deurspeaker draad kunnen aansluiten op je subwoofer, die draden van die speakers kun je zo aftappen achter de radio op de quadlock, verder heb je nog 12v geschakeld nodig. En dat was het eigenlijk wel.

edit: sterker nog deze heeft ook audio detectie, dus een constante 12v van de accu en de -, en radio draad links/rechts is voldoende. geschakelde 12v hoeft niet eens bij dit model.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Als ik het zo zie heeft de JBL basspro micro een high low converter ingebouwd, dus dan zou je de linker en rechter deurspeaker draad kunnen aansluiten op je subwoofer, die draden van die speakers kun je zo aftappen achter de radio op de quadlock, verder heb je nog 12v geschakeld nodig. En dat was het eigenlijk wel.

edit: sterker nog deze heeft ook audio detectie, dus een constante 12v van de accu en de -, en radio draad links/rechts is voldoende. geschakelde 12v hoeft niet eens bij dit model.
dankjewel remon!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tsi 105/140 pk 
@philip.6rTsi Ik ben ook van plan de JBL Basspro Micro te kopen. Ben jij tevreden over de geluidskwaliteit? Is het een "leuke aanvulling" op het standaard geluidsysteem of levert de basspro toch best veel bass voor zo een klein ding?
 
Volkswagen  Polo GTI 6R  1.4 TSI 180PK 
@philip.6rTsi Ik ben ook van plan de JBL Basspro Micro te kopen. Ben jij tevreden over de geluidskwaliteit? Is het een "leuke aanvulling" op het standaard geluidsysteem of levert de basspro toch best veel bass voor zo een klein ding?
hee, sorry voor de wat latere reactie... ik heb hem momenteel nog niet kunnen laten installeren maar denk dat ik dat as zaterdag laat doen, ik hou je op de hoogte!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tsi 105/140 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Colinnn
@philip.6rTsi Ik ben ook van plan de JBL Basspro Micro te kopen. Ben jij tevreden over de geluidskwaliteit? Is het een "leuke aanvulling" op het standaard geluidsysteem of levert de basspro toch best veel bass voor zo een klein ding?
heb m zaterdag aangesloten, maar voor het formaat van de sub levert hij flink geluid, makkelijk van de basis (wat ook gelijk de versterker is) af te pakken en weer terug te monteren, worden ook schroefjes bij geleverd om hem op zijn basis neer te zetten maar dat is eigenlijk niet nodig

hoop dat deze reactie niet te laat was, heb winig tijd gehad om hem te monteren maar het resultaat mag er zijn
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tsi 105/140 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!