Subwoofer aangesloten, doet niks...

Ja klopt. Ik heb in mn Civic de waarde van auto nogmaals geinvesteerd (als het niet meer is). Maar dat wil ik eigenlijk niet meer. Gelukkig is deze auto duurder in aanschaf.... :lol: Haha.

Maarrem, als jij niet alleen in het weekend kan... en een kleine vergoeding wilt aannemen zijn jullie van harte welkom hoor Big Grin. Stiekem baal ik er wel van dat ik niet lekker kan blazen met die muziek haha.
 
Wij zijn in de 1e week van juni (week tussen Hemelvaart en Pinksteren) vrij, dus..... maar dat duurt nog 2,5 week en als je dat toch te lang vindt duren dan zijn wij idd wel afhankelijk van een dag in het weekend, het liefst dan op zaterdag ivm met eventueel materialen die nodig zouden moeten zijn...Het mag ook op zondag, maar ik vrees dat er geen koopzondag in Zwijndrecht is??

Ik neem aan dat in Zwijndrecht wel een goede caraudio zaak is? ;)
 
Het 'probleem' is namelijk dat ik op zaterdags en zondags honkbal, midden op de dag. Die dagen kan ik dus eigenlijk nooit om iets te doen :roll:.
Doordeweeks wel, omdat ik pas in september ga werken en nu praktisch vrij ben.

In Zwijndrecht zit een Autocomfort inderdaad, daar hebben ze vrijwel alles. Draad, schoentjes, klemmetjes, dingetjes waar ik niet weet waar ze horen, etc.

Zal nog even geduld moeten hebben denk ik.

Als we het een beetje vroeg doen, kunnen we misschien ook nog shootje doen. Kan ik toch wat terug doen. (heb nog niet veel van mn fotokunsten laten zien, maar dat komt nog wel ;))
 
Als jij nog 2,5 week geduld kan opbrengen (weet het, tis moeilijk) dan komen wij (mijn man en ik) jouw kant op. Een exacte datum spreken we dan nog af via een PB, dan kun je ook je adres opgeven.. ;)

Dan kun je mijn autootje in het echie zien en hoe de audio bij mij in de auto gebouwd zit.

Ik hoop dat Autocomfort alle doordeweekse dagen open is?
 
Soedje, jij hebt geluk jonge ;) Ik heb het werk gezien in de kofferbak van Jolanda en dat ziet er super uit!! Niks op aan te merken. Jij zit gebakken ;)
 
Soedje zei:
Dat zou keitof van jullie zijn Big Grin. Zal maar even geduld moeten hebben dan :).

Gaan we gelijk ff foto's maken achteraf ;)

Gaat goed komen! We zien graag blije gezichten en ik hoop dat mijn man het voor elkaar kan krijgen voor je..maar ik heb hele goede hoop, hij heeft wel voor hetere vuren gestaan op dit gebied... ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!