sub aansluiten rns 310

hallo allen!
sinds kort ben ik eigenaar van een polo 6r uit 2011. rijdt lekker, allemaal leuk. het geluid dat de speakers maken ook super!! enkeld de bass mag wel wat meer... nou heb ik vandaag al de radio (rcd 310) eruit getrokken om te kijke wat voorn aansluitingen er achter aan zitten. daar werd ik niet egt blij van want ik kan nooit een sub aansluiten op de stekkers die er zitten.... nou heb ik al een beetje gegoogled. en kwam ik uit op een high low adapter.... heel leuk allemaal maar die dinge zijn best prijzig en er zijn 100 soorten...
dus is er iemand die weet welke van die dingen ik moet hebben?
en ik wil de sub in de achter bak leggen onder de dubbele bodem. maar heb geen idee hoe ik de kabel onder de vloer bekleding moet laten lopen.... iemand suggesties? ik heb links en rechts bij me achterbank al speakers zitten. die kabels gaan door een rubber deksel onder me achter bank. en ik denk zo naar voren... kan die deksel er uit? en kan ik dan die sub kabel ook zo naar me radio voorin?
greetzz Joris

p.s. het gaat om deze sub
http://www.pimtensen.nl/car-hifi/106c-subwoofers/119l-actieve-subwoofers/12638d-pioneer-ts-wx120a/
 
Laatst bewerkt:
volkswagen  polo 6r/ kever 1303  1.2tsi / 1300cc aircooled 
zoo jaa!! daar gaat het wel mee lukke! bedankt man!!
heb nog 1 vraagje die versterker die hij gebruikt. daar zit al zon high low adapter in... zit dat ook in die versterker die ik wil gebruike? of heb ik zon duur stekkertje nodig? zoja weet iemand welke?
 
volkswagen  polo 6r/ kever 1303  1.2tsi / 1300cc aircooled 
Welkom op het forum. Je haalt in je titel en post twee radio's door elkaar, namelijk de rns310 (met navigatie) en de rcd310 (zonder navigatie).
gaat om de rcd 310
Welkom op het forum. Je haalt in je titel en post twee radio's door elkaar, namelijk de rns310 (met navigatie) en de rcd310 (zonder navigatie).
 
volkswagen  polo 6r/ kever 1303  1.2tsi / 1300cc aircooled 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!