Stuurwiel verwarming AW

Goede morgen,

De koude dagen komen er aan en ik vind het wel jammer dat er geen optie was voor een verwarmt stuurwiel. Onzinnige optie lijkt het, maar als je er eenmaal ervaring mee hebt gehad wil je niet meer anders:mrgreen:

Ik kom online er niet achter of dit kan voor een (GTI)stuur van een Polo AW.
Hebben andere hier al ervaringen mee/adresjes/of dat het uberhaupt niet kan?
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: Stanvrm
Verwarmt stuur van een MQb platform misschien wel te plaatsen maar deze word aangesloten oa op je climat control en juiste stuurmodule en deze zal daarvoor niet geschikt zijn en daarom niet mogelijk zijn helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Singer
Ik heb elektrische stoelverwarming als optie genomen en moet eerlijk zeggen ........ Heerlijk.
Met stuurverwarming heb ik geen ervaring, maar het het lijkt me geweldig elektrische voorruitverwarming hebben.
Dat vind ik echt een gemis in de accessoirelijst van de VW Polo, wat daar de reden ook van is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!