Stuur scheef, draagarmen en krakend geluid met inveren

Beste medeforummers,

Onlangs had ik al een topic aangemaakt over een krakend geluid met inveren (ander topic).

Ik heb dit verhaal ook al bij het stuur topic geplaatst, maar omdat er misschien ook mensen zijn die het krakende geluid hebben: wees gewaarschuwd!;)

--Het verhaal...--
Nu ben ik dus ook al 3 keer bij de dealer geweest:

-draagarmen vervangen onder garantie
-> gevolg: stuur scheef, staat naar links terwijl de auto rechtdoor rijd.

- terug naar de dealer:
-> stuur iets rechter, maar nu trekt de auto naar rechts.

- weeeer terug naar de dealer:
-> de auto uren kwijt geweest, auto trekt niet meer naar rechts, maar nu staat het stuur dus weeeeeeer naar links....

Het probleem was dat ik na het laatste bezoek aan de dealer, 's avonds op vakantie ging met de auto.
Ik heb mij 2500km lang (heen & terug), kapot geërgerd aan m'n auto, eigenlijk ben ik hem op dit moment HELEMAAL zat!
Ik weet natuurlijk dat dit niet de schuld van de auto is.....daarom maar voor de 4e keer naar de dealer morgen en een juiste oplossing zien te vinden...

Het vervelende is gewoon dat ik elke keer weer mijn auto kwijt ben...
En de ellende is begonnen met dat ene kraakje bij het inveren, ik zou de kraak eigenlijk liever hebben als dit (achteraf gezien dan..)

Moet zeggen dat het nu wel weer beter met me gaat nu ik het zo van me af schrijf hahahaha, nu de Polo nog
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Is het kraken nu voorbij?? Bij mij hebben ze de draagarmrubbers LV en RV beide vervangen maar ik hoor het kraken nog geregeld.
Slecht van de dealer dat ze de auto niet uitlijnen bij het vervangen van de draagarmen!
 
@brindo:
Het kraken is minder maar niet helemaal weg.
Ze vertelden mij dat de auto was uitgelijnd na het vervangen van de draagarmen..
Dat geloof ik ook, alleen ze hebben niet op het stuur gelet volgens mij...
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
@ Barry, gooi er zelf anders eens een paar tientjes tegenaan en laat de polo zelf uitlijnen bij een banden/velgen boer ;) En dan ook zeggen dat ze met uitlijnen het stuur recht moeten zetten!! Voor een heel goed adres in Venlo kun je altijd een PB sturen :mrgreen:
 
@Bas:
De laatste keer heeft de dealer de auto, zelf naar een banden/velgen-boer gebracht. De reden was: dat zij betere technieken hebben/beheersen... :?

Maar goed, ik ga morgen voor de laatste keer. En dan ga ik naar een ander adres..(de betere velgen-banden-boer) :)

Thanks voor je reply iig ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!