Stoeprand schade aluminium velg help!

Ernesto

Nieuw lid
Dag mensen
Heb 2 weken geleden ongv nieuwe velgen gehaald met nieuwe banden
Maar nu heb ik met mijn rechterachter wiel een stoepje geraakt :( denken jullie dat dit te herstellen is ?
Stuur trilt niet auto trekt ook niet naar links of na rechts..

Hier de foto's :

img01260201202111638-1.jpg

img01261201202111638-1.jpg

Oeh, dat is wel heel erg zonde ernesto! Hoe hard heb je dat stoepje geraakt man? Niets aan te doen natuurlijk, maar wel.. nou ja.. episch jammer van die gave velg!

Bas zei:
Op internet even zoeken naar een velgen reparateur! Ik zeg altijd: Alles is te maken.
Alles is te maken. Maar ben er nog niet zo zeker van of het ook financieel aantrekkelijk is om dat te doen. Deze schade ziet er behoorlijk gemeen uit. Zie ik daar scheurtjes in het aluminium?

:shock: Zo dan, dazzzz zonde :shock:
Ziet er op het plaatje als gescheurd uit, kostbare velgen ???

Wellicht kun je proberen of je ergens 1 exemplaar van deze velg nieuw kan krijgen, ben je waarschijnlijk goedkoper uit als met een reparatie.

majinbuu zei:
Wellicht kun je proberen of je ergens 1 exemplaar van deze velg nieuw kan krijgen, ben je waarschijnlijk goedkoper uit als met een reparatie.

Bovendien (sowieso al gezien het scheurtje) blijft dit een zwakke plek van je velg. Ik zou dit niet meer willen laten repareren!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!